Gå til innhold

Noen som har/har hatt bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sitter smertene hos dere? Og hva slags smerte er det? Jeg har plutselig fått så store smerter i helga. Det er skikkelig stikksmerter, som sitter rundt ved hoftebeinet, og litt i korsryggen. De kommer spesielt når jeg reiser meg fra sittende stilling, og når jeg snur på meg i senga. Det er til tider vondt å gå også. Og veldig slitsomt å løfte på det 2 år gamle barnet vi har fra før.

Kan dette være bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Nå er ikke jeg noen lege, men ja, det kan nok være bekkenet ditt som skrangler..

Jeg hadde bekkenløsning med gangvansker, vagget avgårde som en pingvin.. :/

Kjente det bak i korsryggen og i hoftene. Smerten kunne både "hugge"til, stikke, og være en jevn smerte, for å si det sånn. Vondt å sitte/gå for mye, når jeg snudde meg i senga, reise meg, løfte ting ++

Ta kontakt med lege med èn gang, så du får startet behandling fortest mulig :) Er du langt på vei foresten?

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg er 12+1 i dag, så er jo ikke akkurat langt på vei da. Trodde ikke at det kunne komme så tidlig?! Smertene kom på fredag, og jeg har ikke skjønt hva det kan være før nå. Kom på det i dag tidlig, at kanskje det har noe med bekkenet å gjøre.

Jeg har første legetime på onsdag, så da skal jeg høre med han om det kan være det og om eventuell behandling. Fungerer behandling for dere eller? Og hva slags behandling i tilfelle?

Skrevet

Var 100% sykemeldt i uke 17 med førstemann, og jeg kjenner det litt nå og da denne gangen allerede, er i uke 7.

Noe som fungerte for meg er noe som heter Akupunkt terapi, men det er det ikke så mange som driver med.

Jeg har inntrykket av at det er mye forskjellig som kan hjelpe, både fysio, kiropraktor, akupunktur.. og riktig trening!! Det er vel kanskje det viktigste av alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...