** 2 prinsesser og en til** Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 som invaderer kjøkkenet og nå sprer seg til resten av huset... Hvordan blir man KVITT dem?????? Det hjelper ikke å vaske og tømme søpla ofte
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Sett ut skåler med vann + saft med sukker+ zalo. Safta tiltrekker og zaloen gjør slik at de dør. Og fortsett med å vaske + tømme søpla ofte. I tilegg pleier jeg å helle klorin i vasken. Da blir de borte etterhvert.
snuppedupp Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hvis du har frukt stående på kjøkkenbenken må du fjerne dette. Det er sikkert bananfluer du har fått i hus. Jeg har dem også og det er ikke lett å bli kvitt dem. Høsten tar som regel knekken på dem :-)
Gjest Morn du Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Du kan blande vann, eddik og sukker sammen, før du tar oppi en liten dæsj zalo.
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 Nå er jeg spent på om noen faller for fristelsen og tar seg en svømmetur. Ble kanskje litt mye zalo - vi får se Takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå