guaguita2009 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg har nå 24 dager igjen til termin 17.september:) Gleder meg til å se vår lille engel:) <3 <3
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 menstermin i dag, ul termin om 5 dager
guaguita2009 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 ååå heldigris:):) Begynner å bli skikkelig utålmodig her :)
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 da er vi 2 - har vært utålmodig en stund nå allerede! Bare HÅPER ikke hun drøyer for mye lenger!!!
guaguita2009 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 ÅÅ venter du jente også? Me 2 Isabella tenkte vi å kalle henne :)
Marsmammaen:) Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Menstermin 31 august, og ul termin 15 september. Så tenker det er 22 dager igjen til termin =)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Enda 47 dager til UL-termin den 10.oktober. Min menstermin er 12. oktober, så da satser jeg på at hun blir født 11.10.09
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 *utolmodig*...... 87 dager til termin her, sukk
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 menstermin 41 dager, ultralyd 45 dager:)
*stine j-g-j *har født* Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 19 dager igjen til UL-termin - 13 dager igjen til mens-termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå