Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Samboeren min har så lyst på akvarie,sånn stort og felle det inn i veggen.Men han vet ikke hvor mye arbeid det å holde et akvarie.. Så jeg tenkte jeg skulle kjøpe et mindre til han,så kan han samtidig se om dette er noe han vil bruke tid på.. Tenkte da på julegave..Vet er tidlig,men jeg vil finne på noe litt orginalt,siden han har alt,og hele tiden kjøper seg ting når det er noe han vil ha..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde nok blitt skuffet om jeg hadde ønsket meg noe og fått miniutgaven. Blir litt som å ønske seg BMW og få Toyota.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 heheh er litt enig i det. ville nok heller snakket med han om det, at dere kan se først med et lite billig ett om det er noe for dere....
skorpionfruen Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 men først, hvor stort er et mindre akvarium? Jo mindre de er jo mere jobb og styr er det og desutten koster de også. Akvarium er morsomt å få men jeg bare undrer på hvor mange liter du tenker på i denne mini utgaven din?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Hvis han aldri har hatt akvarium og tror det ikke er noen jobb med det, så hadde jeg ikke blitt med på å felle det inn i veggen med en gang hvertfall! Hva hvis han går lei etter et år også må dere pusse opp hele det rommet dere har hatt akvariumet i fordi dere har "ødelagt" veggen med det. Jeg syns det er en ide å begynne med et mindre, det trenger jo ikke å være bittelite likevel, og så heller bygge et inn i veggen etterhvert hvis han virkelig liker å holde på med det. Hvis det blir til at dere kjøper et større, så kan jo alt innhold fra det litt mindre følge over i det store og det er helt sikkert mulig å selge selve akvariumet også. Men hvis du skal kjøpe alt, så ødelegger du kanskje noe av gleden for han, for han har sikkert lyst til å kjøpe de fiskene han har sett for seg ol. Jeg tror jeg i tilfelle ville kjøpt feks selve akvariumet og så gavekort på en butikk i nærheten som har stort utvalg av fisker el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå