Gå til innhold

Sønnen min har liten tiss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det mener jeg er feil å si. Det må isåfall være snakk om utvendig + innvendig, altså inkludert den delen som ligger inn mot skambeinet - dersom du trykker mot fettputen som ligger an mot symfysen.

D.A.L

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære anonym som skrev dette :

"3-4 cm som nyfødte??? Det har i hvertfall ingen av mine sønner vært i nærheten av en gang. Har ikke vært over 1 cm i hvert fall. Og de er nå kommet i puberteten og har helt normalt store peniser."

HVORDAN I ALLE DAGER VET DU AT DE HAR NORMALE STORE PENISER NÅ? o_O

Den syntes jeg var litt ekkel :P

Skrevet

guttungen min er 8 mnd og er født med mikropenis..ingen behandling er foretatt av spesialister på sykehuset.han har nesten ikke penis.den ligger i underhudsfettet.jeg er veldig redd for mobbing.at han vil slite med det:/

Skrevet

Til D.A.L

Så kult med en anonym lege da :-)

Fornuftige svar fra deg forresten.

Hilsen D.A.S

Skrevet

herregud trude_fikk_tvillinger_mai08. Alle mødre må vel se på penis til sønnen sin selvom de har blitt store en gang eller 2. Gutter kan da få utslett eller lignende som de vil at mamma skal sjekke!

Skrevet

Kjære Trude osv..

Om du har et relativt åpent og normalt forhold til barna dine, vil det ikke være det minste rart om du ser penis til din sønn flere ganger i løpet av oppveksten og tenårene.

Dette vil du nok erfare ettersom dine barn vokser til og blir eldre.

Synes det er viktig å ta opp alle problemer som har med barna våres å gjøre, om det være seg halsbetennelse eller noe galt med kjønnsorganet. Å si at det ikke er noen big deal synes jeg er å drite i barnet sitt rett og slett. Det er faktisk flere gutter som har/får problemer trang forhud, fastgrodd forhud, betennelse under forhuden osv. Til dere som da ikke synes at en skal bry seg om kjønnsorganet til sitt barn, vil jeg virkelig synes synd på deres sønn om han noen gang skulle få en plage og ikke kan ta det opp med dere...ikke tørr eller fordi dere bare "feier" det under en stol.

Skrevet

Helt enig !!!

Dette må være lov å ta opp her inne uten å bli latterliggjort, å få høre at det ikke er noe "big deal"..

Skrevet

Ikke alle mennesker er hysteriske i forhold til naturlige ting som kropp og nakenhet faktisk.

Vi er bl.a nakne i badstua, og er heller ikke redde for å valse til å fra badet osv uten en tråd, så selvfølgelig vet jeg at de har normale peniser!

Skrevet

jeg skrev litt høyre opp også at slike spørsmål er helt legitime

Det jeg reagerer på er feks anonym 00.40 som mener at slike ting skal man ikke bekymre seg over og at bekymringen til HI kommer av at vi lever i ett samfunn som er overseksualisert... Dette er jo ikke engang relevant til denne problemstillingen, hvis anonym er så opptatt av å linke sammenhengen mellom samfunnet i dag og dets feil/mangler og en mors bekymring for sitt barns velferd så er det jo anonym det er noe i veien med.

Hvis man skal følge anonym 00.40 sin tankegang så skal man dermed ignorere potensielle lidelser/sykdommer hvis de befinner seg i barnets kjønnsorganger/bryster? Dette handler da ikke om noen unormal interesse for barnets underliv, men ett genuint bekymret spørsmål fra en mor. At hun da skal bli møtt med slike tåpelige tilbakemeldinger som fra enkelte her er latterlig.

Foreslår at de leser denne artikkelen her: http://www.dagbladet.no/2009/08/21/magasinet/helse/kjonn/7754298/

Skrevet

Søslenbarnet mitt hadde liten tiss når han var liten,da mener jeg når vi var 5-6 år.

Den var så liten at han klarte ikke å få fingrene rundt den for å holde i den når han skulle tisse. Den gikk på en måte innover. Så bare ballene og en liten "prikk" der.

Hvis sønnen din har en sånn en,så skjønner jeg at du bekymrer deg å lurer på om du kan gjøre noe med det.

Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...