Gå til innhold

Noen som har peiling på katter og fødsel her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror pusen min er i ferd med å føde..... Titta bak på ho nå, og da var det kommet noe som kan ligne på en gulaktig snørrklump(sorry altså) og ho ville kose veeeeeeldig... stanga meg i nesa så det var vondt...

Men uansett, kunne se ut som at ho fikk et lite tak nå rett før ho hoppa ned, men er ikke sikker, for ho spente seg bare et par tre sek...

Det er så lenge siden jeg har hatt katt som har fått unger at jeg er helt blank nå.... :S noen som vet? ho parra seg i slutten av juni, det er alt jeg vet....(og jeg kan kjenne ungene i magen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om at det kommer til å komme kattunger nå veldig snart ja!! :) Sett fram fødekassen og la henne være der! :)

Skrevet

Jupp jupp, dette kan bli en lang natt for matmor. Sørg for at pusen får hvile seg i fred og ro i fødekassa og pass på at hun har litt drikke ved seg. Det er greit å følge med fra litt avstand hvis hun ikke tydelig viser at hun gjerne vil ha deg like i nærheten :-)

Skrevet

Akkurat nå ligger ho på fanget mitt å maler...vil bare kose :) Har ikke fått flere "tak" heller....men den guffa som var bak er det kommet litt mer av....

Skrevet

Hi hi, håper hun får lyst til å legge seg i fødekassa etter hvert da ;-)

Det er bare å kose i vei vet du. Hun trenger nok det.

Skrevet

Skal sette ho i fødekassa, for jeg kan sitte å kose med ho og plutselig høgger ho til...Beit meg til blods nå på handa....hormonbombe altså... fødekassa neste, så får mor holde seg litt i bakgrunnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...