therese_23 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 jeg er gravid i uke 31..har hatt et fint sv.skap,men i de siste dagene har jeg hatt mye vondt rundt navlen og oppover...kjennes ut som magen sprekker og det stikker veldig..er 2 gangs men hadd ingen sånndre plager med 1 mann...er dette nor jeg bør kontakte lege for?? har hatt det veldig intenst i hele dag,og klarer ikke gå helt oppreist. setter stor pris på raske svar bekymret mamma :S
HeidiL Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 RING FØDEN! håper du har ringt til noen som kan dette... dette er ikke stedet for spørsmål som potensielt haster... er ikke meningen å skremme eller være slem, men du må da virkelig ringe føden når du har så vondt! kan godt hende at det er helt ufarlig, men er jo best å få vite det av noen som har utdannelse på området... lykke til )
Abracadabra Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 hei! jeg ville ringt jeg også. så et innlegg forleden med noen som hadde ondt rundt navlen, og da var det snakk om muligens navlebrokk? hvis det er rundt navlen og kjennes ut som revning så høres jo det ikke helt usannsynlig ut...huff. er visst ikke farlig, men sikkert ubehagelig ja, stakkars deg! men ring uansett, og lykke til!!!
therese_23 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 takk for svarene damer dro nedover på føden i går og da viste det seg at det mest antageligvis var vokse smerter...trodde ikke det skulle være såå vondt,men føler meg mye bedre i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå