Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Er det vanlig å snakke mye om tidligere forhold når man er i "bli kjent" fasen ? Greit nok at mannen var gift og de har barn sammen, men syns det litt vel mange historier om hvor de reiste og problemene de hadde og nå om at hennes foreldre ikke kom overens og derfor ikke snakket sammen i bryllupet demses. Vil egentlig ikke få så mye informasjon Barna er nå tenåringer, trenger man virkelig å snakke så ofte sammen da ? Syns det bare er merkelig når det har vært konflikter og krangler. Jeg har også barn men ingen konflikter med faren til barna. Men snakker ikke med han på telefonen flere ganger i uka. Og har egentlig ingen lyst å dele detaljer fra det forholdet jeg var i, men heller satse på en felles fremtid med blanke ark. Skal jeg bare si det rett ut ? Eller bør jeg revurdere hele greie når han så tydelig er opptatt av det som var og ikke det som kan bli ?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Du kan vel gi han en sjanse, og si at du helst ikke vil høre så fryktelig mye om fortiden hans? Kanskje han ikke tenker over at han snakker mye om det, eller kanskje han tror du setter pris på at han er åpen? Uansett bør du ta det opp med han, og se hva slags reaksjon du får.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg & min mann snakket om at vi IKKE skulle snakke noe om tidligere fohold når vi ble sammen. Kunne ikke se vitsen i det, er jo fortid. Men fortiden er en del av oss, og etterhvert la jeg merke til at det kom vel mye info om hans x'er. Hehe... Det stoppet da jeg tok en kveld hvor jeg maaaaaste om noen av mine x'er, og han kommenterte da. Da sa jeg at det var slik han drev på. Han så det rett & slett ikke selv ) Du får si det til han, kanskje det gir seg. Kan hende han har ett behov å snakke om det også, om det var turbulent med denne x'en. Tror uansett du ikke skal legge for mye i det.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 "Må være ferdig med tidligere forhold" pleier det å stå i kontaktannonser. Han her er tydeligvis ikke det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Han kan godt være ferdig med eksen, men har erfaring nok med damer til å vite at kvinner graver og spør hvis ikke informasjon om fortiden deles av seg selv. HI er nok en av mindretallet som ikke har behiv for slik informasjon, men kvinner flest vil gjerne vite hva de "konkurrerer" mot av fordums spøkelser. Vær voksen, si til ham at du ikke har behov for informasjonen og at du er lite komfortabel med opplysningene. Kanskje han blir lettet over å ha funnet en dame som ikke skal vite ALT om fortiden hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå