Gå til innhold

Har så lyst å treffe en kjekk MANN!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvor skal jeg finne den mannen?? jeg og eksen skulle vel egentlig prøve på igjen i sommer,var på ferie sammen osv. Men han roter det bare til slik som før..så da orker jeg ikke mer. Jeg visste det i grunn,men hadde et lite håp om at han hadde skjerpet seg (vil ikke nevne detaljer).

Tror jeg har begynt å komme over han nå,men ikke 100 %. Så jeg skal ikke forhaste meg med noen ny type heller,men det er jo kjekt å flørte litt/se seg litt rundt :) Var ute på fest for ett par uker siden,men synes det er vanskelig å treffe noen. Og dessuten er de fleste ganske fulle..ikke så veldig fristende det heller. Har tenkt litt på å sjekke på nettet,men synes det er skummelt. Er man nødt til å legge ut bilder dersom man oppretter profil på nettet? og så er jeg redd at kjent folk skal se dette...hehe. Føler på en måte det er dumt å sjekke på nettet..men det er jo mange som gjør det nå for tiden. Men hvilke sider er bra? og har noen av dere truffet bra menn der,og som dere er sammen med i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn som deg, vil liksom ikke brette meg ut på match el noe.. eller hmm det har jeg jo faktisk gjort:p så har du jo sukker.no

finn.no match.com

MEN man kan møte mange på nettby, og det er jo ikke en "dateplass".. så ingen som kan "ta deg" på å være der!=)=) i tillegg kan du jo lese i "venner om" finne ut hva det er slags fyr:p

Skrevet

Jeg satt nettopp og så på "Cold Mountain" på TV. DEN kjærligheten er det jeg leter etter! Den hvor du bare vet, uten ord.... Den som inneholder alle følelser og også sterk lyst.

Jeg har prøvd det på nettet. var på Persontreff, som er gratis. Eller den var det hvertfall dengang. Traff et par tre stykker, men det var noe "rart" med alle sammen. Litt spesielle, og ikke rett for meg. Jeg tror ikke jeg kan treffe noen på den måten, for jeg er for avhengig av det der første møtet og følelser som da oppstår. Jeg er ikke tilhenger av å "bli kjent" på det personlige plan først. Det kan jeg sikkert gjøre med venner, men ikke med den som skal evt bli min kjære. Da teller kjemi mest for meg.

Skrevet

Jeg har møtt min nye kjæreste på nett :o) Traff han på møteplassen på VG.. Du bør nok ha bilde på profilen din, så får du mer besøk.. Og ingen som ikke er medlem kan søke deg opp. Koster litt (tror det var rundt 100,- pr mnd), men det er det verdt :o)

Var også litt skeptisk da jeg meldte meg inn, men tenkte som så at det er jo ingen som kommer og banker på døra liksom..

Tror nettdating er blitt ganske stuerent, men man bør være litt kritisk og det er bare sunt å være skeptisk.

Jeg rakk og være medlem kun en mnd før jeg traff min kjære :o)

Skrevet

Jeg er veldig fristet til å prøve..men synes det er litt skummelt..hehe. Er det sånn at man sender meldinger til hverandre inn på siden,eller går det gjennom mail?! jeg er helt blank på dette...så jeg må bare spørre..

Og så er jeg litt skeptisk til reaksjoner fra andre,hvis jeg evt skulle treffe en på nettet og at det blir noe mer. Men det er jo så mange som gjør det for tiden. Men hvor lang tid går det før dere evt møtes osv da? og hvordan? og har dere møtt menn fra deres hjemplass,eller andre byer?

Skrevet

Jeg traff verdens hærligste gutt på møteplassen...Det er nå 7 mnd. siden å vi er fortsatt like forelsket.:-) Har også ei venninne som har truffet en på møteplassen nå...Så jeg anbefaler å prøve der...

Man skriver til hverandre gjennnom møteplassen så lenge man ønsker...Greit å bli litt kjent før man utveksler telefonnr. osv.

Vi møttes etter ca. 2 uker...Vi bor nesten 1 times kjøretur unna hverandre...

Skrevet

skjønner hva du mener.. tenkte slik jeg også..

kjedet meg en kveld jeg, så da laget jeg en profil inne på sukker.no. der var jeg i noen få dager, betalende i 2dager (er man betalende kan alle se på profilen din, og du kan se på alle) da jeg begynte å snakke med en herlig fyr der inne. snakket med flere de to første ukene der inne, men så var ikke det noe vits i lenger. han var ikke betalende, så glad jeg var det.. vi møttes rimelig kjapt (jeg er hverken spontan eller utadvent), og vi hadde en utrolig kjemi. Det er nå 6,5uker siden (7uker siden vi begynte å prate). Vi er stormende forelsket, og har det helt vidunderlig sammen..

Det er håp for alle. prøv, du har ikke noe å tape på det. finner du ikke en, så neivel. finner du drømmemannen så er jo det herlig..

du burde ha bilde, mange som ikke blir kontaktet siden de ikke har bilde..

Lykke til!

Skrevet

jeg tror det er mer og mer vanlig å nettdate!! kjenner mange som har funnet "mannen i sitt liv" der inne!! og flere har og fått barn og skal gifte seg!

så absolutt ikke noe å være flau over.. chatter med en kjempekoselig gutt selv jeg!! men ikke truffet han enda. men er nok ikke lenge før!!

prøv! du har ingeting å tape!

Skrevet

Har også truffet kjæresten min på nett...på nettby faktisk:) chatta der og på tlf i 6-7 uker før vi traff hverandre i fjor høst..har tatt d veldig rolig (bor 3 timer unna hverandre) og ble sammen for 3 uker siden:))

Skrevet

Møtte min "mann" på sukker.no juni 08.

Ble kjærester etter 3 mnd ca:) Han bor 2 timer unna meg og vi møttes ganske ofte, men skrev med hverandre ei god stund før det første møtet da:)

Vi ble samboere for 3 uker siden og er fortsatt like forelsket<3

Aldri hatt det bedre!! Vet at dette er mannen i mitt liv :D

Skrevet

Kansje du kan bli kjent med meg da

Skal ikke si at jeg er så kjekk å bra,men heller mer normal

Er alenepappa,snill å å stort hjerte,savner ei herlig jente jeg kan skjemme bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...