Gå til innhold

Flere enn meg som spiller spilledåse for magen?


Juuuunibaby <3

Anbefalte innlegg

Har en liten tiger som spiller den "vanlige" spilledåse-melodien som jeg legger på magen hver kveld og av og til om morgenen...

Er så spent på om han blir å kjenne igjen den når han kommer ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også en spilledåse som jeg legger på magen. Husker at moren min gjorde det for lillebroren min. Han er nå 8 år. Forleden dag gikk hele familien gjennom de tingene hun hadde spart etter ham. Da vi fant fram spilledåsen, fikk han et salig blikk i øynene, og tok den med seg inn på rommet sitt. Så søtt, og så tydelig at han husket den fra han var liten. ",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjorde jeg med førstemann og gjør det også nå.. hang bamsen m/spilledåse over vuggen til lillegutt og han roet seg veldig til den.. Vet ikke om det var tilfeldig, men iallefall veldig moro for mor og far..

det var pappan som staret med dette, og det ble liksom hans kveldsrituale for å "hilse" på lillegutt.. koselig stund for mor og far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også å legge en spilledåse på magen hver kveld. Det er så koselig og det blir arti å se når den lille kommer om hun/han reagerer på den.Reagerer veldig nedi magen nå med masse spark, men om det betyr at hun/han liker det eller ikke får vi vente å se:) Synes det er veldig koselig jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør også det men vesla mi blir helt stille når musikken starter.

 

Jeg er på utkikk etter en fin spilledåse. Nå har jeg bare en rosa koseelefant og sangen er egentlig litt slitsom. Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe en fin med finere musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...