Gå til innhold

hvilken vognpose skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde i utgangspunktet tenkt skinnpose, men så hører jeg at de er så åpne i halsen så det fort kan blåse nedi.

så det jeg tenker nå er kanskje en i dun som kan snøres sammen øverst, med hull til seler og som kan vokse sammen med tryll. som en bonus kunne jeg ønske meg innlegg i lammeskinn til å ligge på, hvis det går ann.

forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odenwalder-posene er kjempegode; lette, fine, varme og lange poser- med snøring på toppen og hull til seler (og hvis noen prøver å påstå at voksi-posen er like lett og smidig som odenwalderposene så ljuuuger de hehehe;)

Har selv Odenwalder Holly (den m bamse inni)- er superfornøyd med den (har lammeskinn i bunn av vogna), men hvis du ønsker lammeskinn i bunn av selve posen er kanskje Odenwalder Lammy XL et godt alternativ!

Skrevet

Jeg signerer innlegget til lykkeli&gla. Vi har også Odenwälder posen, og er kjempefornøyd. Jeg har og flere venninner som er superfornøyd med den. det er dunpose, og den er lun og fin å bruke. Vi brukte den helt fra fødselen av, og mini sovna som en stein i den fra dag en. Han storkoser seg id en!

Skrevet

Vi tenkte ønske oss odenwalder til jul i fjor, men akkurat påd enne tia kom foreldre og barn med en test på vognposer sammen med tv2 hjelperdeg. Her ble posen slaktet!

Her kan du lese mer om testen:

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/test-av-varmeposar-for-born-2496889.html

Testens vinner er Igloo troller. Denne får man kun på barnevognhuset rudo i oslo. Men så viser det seg at det er voksi som har produsert denne posen, og deres egen pose, voksi urban, er akkurat den samme posen foruten ulike sømmer samt pingvinhodet på urban sin! Grunnen til at voksi ikke hadde denne med, var fordi de kun kunne ha med en, og det ble classic sin. Du kan lese mer om det her:

http://www.voksi.com/view_others.php?id=15

Vi valgte denne. Det er ull i bunn av posen, samt hull til seler, antiskli bak. I poseinnholdet mini har over seg, er det dun. Vi er veldig fornøyde med valget, men ser at mange ogs har odenwalder. Den er helt sikkert bra ettersom så mange snakker varmt om den, men vi valgte å gå bort fra denne ettersom den tapte testen. Men det var våret valg da:)

Men mitt tips til deg ville vært Voksi Urban::)

Lykke til uansett:)

Skrevet

Så nå at lykkli&gla har skrevet at dersom noen påstår at voksi sine er like lette og smidige, så lyver vi:)

Odenwalder sin er nok hakket lettere, men skal mye til før jeg velger å kalle en vognpose tung. Mini brukte sin i våres i det han hadde ankommet og lufta tidvis var skarp. Han sov godt i den, var varmt og lunt og jeg synes ikke den var veldig klumpete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...