♥Bubble♥ Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg er i dag 13+4 og hadde håpet at svimmelheten skulle begynne å gi seg, men den gang ei. Blir bare verre pg verre, er så svimmel at det har svartnet for meg flere ganger. Jeg føler meg til tider full, synet har også begynt å bli rart. Først blir det uklart eller prikkete og så blir jeg skikkelig svimmel. Er det noen andre som har/har hatt det sånn? Er veldig skremmende og ekkelt når det står på. Burde jeg kontakte legen pga dette? Håper noen som kan gi meg noen innspill på dette
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Ta en telefon til legen din, du har det jo ikke helt som du skal. Blodtrykket ditt kan være veldig lavt fordi du er så svimmel, men det kan også være litt høyt (tror det kan gi synsforstyrrelser). Ikke meningen at du skal gå sånn, vanskelig å fungere i hverdagen....
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Heisann! Jeg fikk et slikt "anfall" her om dagen og klarte nesten ikke snakke, måtte tenke lenge før jeg kom på hva neste ord var og var skikkelig svimmel. Ble kjemperedd og da begynnte den høgre armen og dovne vekk! Trodde rett og slett inni mitt angstfylte og forvirrede hode at hvis armen dovna opp til skulderen så kom jeg til å dø rett og slett så ringte legevakten. Ga seg da men fikk komme på kontroll og legen sa at det var blodtrykksfall (nærsynkope) og at armen hadde dovna vekk pga. at jeg ble så redd. Neste gang skulle jeg legge meg ned til det var over. Forebyggende så skulle jeg spise og drikke ofte. Så var visst både vanlig og helt ufarlig, så lenge du ikke besvimte og slo deg da selvfølgelig, derfor lurt å legge seg ned :-)
♥Bubble♥ Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar Har ringt legen i dag og skal dit på onsdag. Det er veldig vanskelig å fungere i hverdagen, i hele går lå jeg på sofaen, bare det å løfte på hode var en utfordring. Problemet mitt er det at jeg er alt for sta, jeg hører ikke på kroppen min i det heletatt. Da jeg gikk med tvillingene mine (for 11 år siden) jobbet jeg til jeg hadde 14 uker igjen, da fikk jeg ikke jobbe lengere av legene, var sykemeldt i 5 dager pga en låsning i ryggen, ellers jobbet jeg 5-6 dager i uken. Var utroig sliten men alt for sta til å si nok er nok. Jeg var ikke syk, jeg var bare gravid og sånn tenker jeg nå også... Jeg er ikke syk, bare gravid det er jo ikke min sjef sin feil at jeg har valgt å bli det så hvorfor skal hun straffes for det Uansett takk for svar og masse lykke til
fiore Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har også blitt veldig svimmel de siste dagene, det er skummelt når det skjer! Jeg tror det kommer av låsing i nakken, så jeg skal på massasje i morgen å håper at det hjelper. Har du prøvd å få løst opp nakken din, kanskje det ligger noe der? Håper du føler deg bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå