♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg er 27 uker på vei, og vokner av at jeg får så vondt i hofta når jeg ligger på høyre side. Venstre gå helt fint. Flere som opplever noe lignende? Det kan noen ganger bli en slitsom natt, for jeg klarer ikke ligge på ryggen, fordi babyen presser på hovedåra i ryggen slik at jeg ikke får nok blod til hjernen, da blir jeg uvel og får litt vondt for å puste. Og på magen er det jo en kul i veien:-)
You can call me Dårris Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Bekkenløsning kanskje? Prøv å ha en stor pute mellom bena når du ligger.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Takk for tips. Det skal prøves i natt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå