Gå til innhold

Ligger ikke godt:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 uker på vei, og vokner av at jeg får så vondt i hofta når jeg ligger på høyre side. Venstre gå helt fint. Flere som opplever noe lignende? Det kan noen ganger bli en slitsom natt, for jeg klarer ikke ligge på ryggen, fordi babyen presser på hovedåra i ryggen slik at jeg ikke får nok blod til hjernen, da blir jeg uvel og får litt vondt for å puste. Og på magen er det jo en kul i veien:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning kanskje? Prøv å ha en stor pute mellom bena når du ligger.

Skrevet

Takk for tips. Det skal prøves i natt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...