Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg er kjempe redd for spøkelser og er livredd for at det skal spøke i huset vårt (Har bodd i hjemsøk hus før ). Nå sitter jeg og ser på hjemsøkt på tvn og er kjempe redd ,men jeg må bare se .... Snakk om og pine seg selv a ....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 hehe.kjenner til det der ja:-) jeg satt å så på ghost på you tube en gang jeg var alene.jeg våget ikke å gå på loftet å henge opp klær engang før sambo kom hjem:-D
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg trodde at jeg var den eneste som var redd for spøkelser. Jeg har aldri opplevd noe før. Jeg er likvel redd. Stakkars sønnen min, han må følge meg på do hver gang jeg må dit. Når han spør hvorfor han må bli med så sier jeg at jeg savner deg når jeg er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå