Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Ja, da var freden over.. Var bare disse 5 mnd jeg fikk, og så er det full rulle med tankevirksomhet og folk som lager vanskligheter i hverdagen igjen.. Ikke nok med at bf har skaffet seg advokat og truer med det ene og det andre, men jeg leier en leilighet og nå 1 sept går leiekontrakten ut og jeg har ikke funnet ny leilighet. Det er en uke til og huseieren sier jeg MÅ ut til den 1 sept, for hun har solgt leiligh og den nye eieren skal da flytte inn!!! Har virkelig jobbet for å kunne få flyttet innen tiden, men er mange om benet så det har ikke latt seg gjøre.... Hva gjør jeg NÅ da???.... Skikkelig frustrert her..... Kan jo ikke flytte når jeg ikke har et sted å flytte til......!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Huff så frustrerende! men har ikke du noen slektninger el venner du kan bo hos inntil videre da? der må vel være ett eller annet som dukker opp? eller hva med å høre med kommunen om de har noen ledige kommunale leiligheter?! Det ordner seg sikkert til slutt skal du se
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Gå til kommunen og be de hjelpe deg. I dag!!
gullgutten_min! Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 hvilken kommune er det du trenger å bo da? vet om flere her vi bor...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg er ikke hovedinnlegger,men kjære deg, anonym over her; Det er faktisk ikke alle som har sine foreldre, noen av oss har mistet dem av ulike årsaker....Mine døde feks da jeg nettopp var fyllt 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå