Gå til innhold

Svangerskapskurs :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Noen her som går på/skal gå på svangerskapskurs?:)

Dette er noe jeg har veldig lyst til og lurer på når tid i svangerskapet det er normalt å gå på slikt kurs?:)

Kontakter man bare lege eller helsestasjon for å melde seg på kurs?:)

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke åssen uke jeg var på svangerskapskurs...

Men her får vi tilbudet fra jordmor på helsestasjonen når det nærmer seg tiden for kurset :))

Skrevet

Mannen min og jeg skal på fødselsforberedende kurs i uke 31, på sykehuset der jeg skal føde (riksen). Det koster 800kr og varer en lørdag. Tror det blir bra, man blir oppfordret til å forberede spørsmål, og det er omvisning på fødeavd.

Skrevet

I molde henger d lapp oppe der en sitt å venta å jormor informere om d på helsestasjonen. kosta 100 kr pr par. som vara 2 tima. 3 kurs å velge mellom. (fødselskurs--, amming/barsel/d nyfødte barnet-- kroppen i graviditeten---- de to første e på sykehuset)der melde vi oss på de kursa vi vil ha til jormor.

e va i uke 24 når e va på svangerskapskurset

anbefale virkelig svangerskapskurs:)

desverre e d ikke alle byer/plasser som har svangerskapskurs.

Skrevet

Jeg har meldt meg på 2 kurs på Ullevål, koster 450,- per kurs per par. Tror kursene vanligvis starter rundt uke 35, bare å google så finner du mange alternativer. Synes det var like greit å ta det på sykehuset jeg skal føde, så får man jo sett seg litt rundt samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...