MissMe*med*lillegutt Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei! Noen her som går på/skal gå på svangerskapskurs? Dette er noe jeg har veldig lyst til og lurer på når tid i svangerskapet det er normalt å gå på slikt kurs? Kontakter man bare lege eller helsestasjon for å melde seg på kurs? Takk:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 husker ikke åssen uke jeg var på svangerskapskurs... Men her får vi tilbudet fra jordmor på helsestasjonen når det nærmer seg tiden for kurset )
avocado Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Mannen min og jeg skal på fødselsforberedende kurs i uke 31, på sykehuset der jeg skal føde (riksen). Det koster 800kr og varer en lørdag. Tror det blir bra, man blir oppfordret til å forberede spørsmål, og det er omvisning på fødeavd.
mammas skatter <3 Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 I molde henger d lapp oppe der en sitt å venta å jormor informere om d på helsestasjonen. kosta 100 kr pr par. som vara 2 tima. 3 kurs å velge mellom. (fødselskurs--, amming/barsel/d nyfødte barnet-- kroppen i graviditeten---- de to første e på sykehuset)der melde vi oss på de kursa vi vil ha til jormor. e va i uke 24 når e va på svangerskapskurset anbefale virkelig svangerskapskurs:) desverre e d ikke alle byer/plasser som har svangerskapskurs.
SigurdsMamma Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har meldt meg på 2 kurs på Ullevål, koster 450,- per kurs per par. Tror kursene vanligvis starter rundt uke 35, bare å google så finner du mange alternativer. Synes det var like greit å ta det på sykehuset jeg skal føde, så får man jo sett seg litt rundt samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå