Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hormonspiral og tviler egentlig på at jeg er gravid. Nå angrer jeg på at jeg har sluttet med å skrive ned når jeg har mensen, for jeg kom plutselig til å tenke på det her i går, at jeg tror det er omtrent seks uker siden sist. Jeg pleier å ha ganske regelmessig mens. Vi skulle på ferie 8. august og jeg tenkte at det var typisk at jeg kom til å få mensen da. Men ca. en uke før kom det litt brunlig utflod, og det var en del enkelte ganger. Så jeg tenkte at ok, nå kommer mensen så jeg slipper i ferien. Jeg mener det var ca. tre uker siden jeg var ferdig sist da. Men så varte det kun i to dager, og så var det over. Derfor ventet og ventet jeg i ferien også, men ingenting skjedde. I går kom jeg på at det er jo faktisk rimelig lenge siden sist nå. Og både i går og i dag har jeg igjen hatt sånn brunlig utflod, men ingen "ekte" mensen. Når jeg tenker på det, blir jo alt til symptomer, så det spiller i grunnen liten rolle for min del. Men er ikke sannsynligheten for å bli gravid med hormonspiral veldig liten? Jeg hverken tror eller føler at jeg er det, men jeg blir jo litt skeptisk når jeg ikke har hatt ordentlig mensen på såpass lang tid i forhold til min egen syklus. Eller teller kanskje sånn utflod i et par dager som mensen?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Det må da være noen med en eller annen erfaring ang. dette? Noen som evt. kan legge ut på skravle?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 helt normalt at mensen uteblir ved H-spiral. sliter med akkurat det samme. kobber jeg da, men ingen graviditet her heller..
mamma til snusken Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Så godt å se at andre har det på samme viset som jeg har!! Har det nøyaktig slik som deg; nesten ikke mens, men ofte og lite. Utrolig upraktisk!! Jeg er nok ikke gravid jeg heller...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Svar til dere men også Venja på skravle: Poenget er egentlig at jeg har hatt spiralen i ca 2,5 år, og alltid (med unntak av de første ukene) hatt regelmessig mens likevel. Men det er kanskje vanlig at det plutselig slutter å være sånn! :-) Takk for svar. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå