LizzyG Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Har dere noen negldesignere i Drammen og omegn å anbefale? Vil slutte å bite negler, og vil derfor ha påstøpte:)
En_av_hver Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Man, obs, obs; sterkt avhenginhetsskapende hi, hi:-)
LizzyG Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 Klarer de å sette på negler på noen som er ganske korte fra før av? og hvor vanlig er det vanlig å etterfylle?
En_av_hver Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jada, setter bare på en "tipp". Måtte gjøre det på tre av mine den første gangen siden de ikke var lange nok:-) Jeg etterfyller hver 4 uke, fordi neglene mine vokser veldig fort (pussig at jeg ikke merket det før he, he).
LizzyG Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 Oki:) Får ringe de imorra da:) takk for hjelpen.
En_av_hver Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Bare hyggelig. Det er et veldig koselig sted. Supre jenter som jobber der. Jeg bruker både frisøren (har brukt henne i mange år og fulgte etter da hun flyttet dit) og fotdamen (mamman til en venninne) på samme sted:-) Viktig å pleie seg selv litt;-)))
LizzyG Skrevet 23. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2009 Ja, jenter som har korte negler pga av biting er det styggeste jeg ser, men alikevel så klarer jeg ikke slutte med det. Pleier de å ha lang ventetid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå