Gå til innhold

Dere som nylig har tatt keisersnitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte dere ta sprøyter mot blodpropp da??

Da jeg fikk den forrige ungen min,ei jente i november 2005 måtte jeg ta sprøyter mot blodpropp.Jeg syntes det var veldig rart for det hørte jeg aldri noe om da jeg fikk de 2 andre i 2007 og 2009.Jeg forstod det slik at det var noe helt nytt,det hørtes slik ut ihvertfall..

De var ikke gode,svidde som pokker! Så det gruer jeg meg veldig for denne gangen!

Dette var forresten på Molde Sykehus.

Hvordan var det når du tok ks? Tok du blodproppsprøyter? Og på hvilket sykehus fikk du ks? Når var dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok KS på St.Olav i mai og fikk blodproppsprøyter daglig. Svir litt, men går raskt over! ;-)

Skrevet

Jeg hadde ks på Riksen for ett år siden og fikk blodproppsprøyter daglig. Fikk til og med en til å ta med hjem...

Svir litt, men brydde jeg meg ikke om. Selve Ks-såret var vondere for å si det sånn.

Skrevet

Tok keisersnitt 29 april på st.olavs og fikk sprøyter med klexane, som er mot blodpropp, en om dagen i 5 dager tror jeg det var. Svei ja, men ikke i forhold til smertene i såret.

Skrevet

Æsj,så det er visst vanlig ja? Uff..Ja ja..Er skikkelig pyse jeg,hehe..Grudde meg for hver dag/hver sprøyte..

Skrevet

jepp, i bergen også.

Er ingeningenting å klage på de smertene i forhold til operasjonsvondt og mangel på service og hjelp fra personalet, helt tragisk- værste uken i mitt liv var uken etter jeg hadde fått gullet mitt!

Skrevet

Det ble ks på meg i mars 09 på UNN i Tromsø og mener jeg fikk sprøyter i magen i 4 dager etterpå. Merket veldig lite til de.

Og i forhold til sommer1 hadde jeg en fantastisk tid de 5 dagene vi var der(:

Skrevet

Det er vanlig ved alle litt større operasjoner.

Skrevet

Syntes bare det var så rart at man sånn plutselig skal få disse sprøytene..jeg gikk igjennom 2 keisersnitt før den forrige,uten sprøyter,og uten å få blodpropp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...