Gå til innhold

Massasje og gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så heldig å få time til massasje og div av mine svigerforeldre på 30 årsdagen min. Det de ikke vet enda, er at de skal bli besteforeldre igjen om noen mnd.

Det jeg lurer på da, er hvordan det er å ligge på et massasje-bord å bli knadd på når man er gravid. Er bare 5 uker, men tar jo sikkert å litt tid før jeg skal dit. Vi skulle avtale nærmere når. Men jeg tenker å ligge på magen å få knadd seg på rygg ++ Er det no særlig??

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sov på magen hvertfall frem til uke 20 i mitt første svangerskap, så du har fortsatt mange uker på deg:-) Si fra der du skal ha behandlingen at du er gravid når du bestiller, så tilpasser de massasjen ut fra det.

Skrevet

lå på magen og fikk massasje rundt uke 23. la pute brystet og under "rumpa foran" (hvis du skjønner.....?) gikk veldig bra for meg. ei venninne fikk massasje helt til fødsel og hun lå på siden. trur det også finnes stoler man kan sitte i mens man får massasje. så ikke vær bekymret for dine 5 uker. du kan enda ligge på magen og bli knadd på ryggen enda i noen uker :)

Skrevet

Takk for svar :) Da gleder jeg meg til å få deilig behandling... mmm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...