Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 har hatt en del menssmerter i en ukes tid nå. mrn har ikke fått tilbake mensen etter fødselen som snart er 7 uker siden. Men det er veldig vondt og det har også begynnt å gjøre vondt når jeg er på do og tisser. Er dette noe som er helt vanlig? HAr også hatt en del vondt i sidene like ved siden av ribbeina etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Ja den var jeg ferdig med 3 og en halv uke etter fødselen..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Ja den var jeg ferdig med 3 og en halv uke etter fødselen..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 kan være urinveisinfeksjon..ta med en urin prøve til lege du
Gjest Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Ok, tenkte kanskje du kunne ha en infeksjon. Mene, sider som NN, de kan være uvi.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 takk. får håpe det bare er urinveisinfeksjon og ikke noe annet, det gjør også vondt når jeg skal sette meg ned, men skal jo på 6 ukers kontroll i morgen så da er det kansje ikke så farlig å vente til i morra. Ble litt redd for at kunne være infeksjon, siden vi hadde sex etter litt over 5 uker uten kondom, men blødde jo ikke lenger så hadde da fått vite at det ikke var farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå