Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg ønsker en vogn med: - lufthjul - svingbare hjul - god kallesje - full liggestilling (ikke slikt "sete" som vippes bakover som mange av vognene har) Jeg har en quinny xl3 i barnehagen, og den er jeg superfornøyd med på vinterføre! Vurdere å bytte ut vognen jeg har hjemme, da jeg synes den er forferdelig på vinterføre.. (Dene har lite fjæring og harde plasthjul...) Noen som har forslag til hva jeg burde se etter? Synes også at Brio Happy (med lufthjul) er fin utseendemessig, men den har ikke svingbare hjul.. Noen som har den vognen? Erfaringer på vinterstid?
pappa26x2barn Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 uansett snø eller vær og vind så har jeg aldri vært så fornøyd som jeg er med stokke vogna den er bare best
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 ok!! Hva er det som du er fornøyd med? Skal sjekke den ut!! Takk for tips! HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Stokkevogna oppfyller vel ikke et av kravene du har bortsett fra svingbare hjul... Vi har hatt brio happy og har vært veldig fornøyd med den. Nå har vi bare hatt den ene vogna, så jeg har ingen andre å sammenligne med, men jeg har vært så fornøyd med den at jeg ikke har trengt å få erfaring med flere.
pappa26x2barn Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 generelt god fremkommlighet ,mange justerings muligheter ,liten og nett men samtidig romslig, en drøm når du skal rundt i de " romslige" butikkene
pappa26x2barn Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 glemte å nevne at jeg har vært gjennom 20 vogner , så dette er jo selvførgelig bare min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå