Gå til innhold

HJEEELP damer HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke igjen smokkene og koseklutene til barna.

begge to sitt er borte, skjønner igjen ting.

har lett rundt leiligheta i 2,5 time nå, bli snart gal!!!

noen som kan se hvor det er??

please hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere vært på besøk hos noen i dag og glemt dem igjen? Eller har dere hatt dem med ut og glemt igjen på lekeplassen?

Skrevet

vi var ute en tur i dag, men da la vi igjen det inne.

har sett ute for å være sikker, men ikke der heller :(

Skrevet

Har du sett i skittentøykurven, på badet, i skjuffene på kjøkkenet, har det kommet sammen med klær du har lagt sammen?

Kan det ligge sammen med noen leker på rommet?

bak sofaen?

...bare noe tips... har selv funnet ting på de rareste plasser, og selvfølgelig steder jeg aldri hadde trodd de kunne ligge.,,,

Skrevet

har gått igjennom alt her nå, skuffer, skap, ute, inne, høyt..

blir gal!!

ingen som "ser"?

Skrevet

Hvis du VET at dere ikke tok det med ut, må det jo ligge inne en plass. Og gjerne et helt usannsynlig plass... Let på "barnenivå", legg deg på gulvet og kryp rundt ;)

Min lille smugla med seg kosehunden nedi strømpebuksa når han skulle i barnehagen for noen år siden. Jeg leita og leita hjemme, men når jeg skulle hente han i barnehagen satt han fornøyd med kosehunden sin.

Skrevet

hehe, det er sånne ting mine også kan finne på.

vurderer stert kne beskyttere nå, har ikke gjort noe annet siden i går..

er så forbanna lei av å lete nå, alt jeg finner er de koselig husdyrene mine.

Skrevet

Er ungene store nok til å gjemme ting?

Jeg har lett i en og en halv uke etter den nye kjolen snuppa fikk i presang, begynte seriøst å tro på spøkelser ettersom den ikke har vært ute av huset enda. I morges løftet jeg tilfeldigvis på en tom plastboks i kjøkkenskuffen, og tenk det, der lå den godt sammenballet oppi gitt. Klarte ikke annet enn å le og spurte lille vennen om hun helt hadde glemt at hun la den der (har spurt henne flere ganger om hun har sett den nemlig, hun er 3,5 år). Hun bare gliste, så kanskje hun rett og slett ikke liker den...hmmm.

Skrevet

største mann er stor nok til å gjemme ting, så jeg tror det er han som har gjemt det.

når har bf gitt meg skylden, jeg har tendensen til å være ganske glemsk, men denne gangen er jeg bombe sikker på jeg ikke har rørt det.

hmmm, tror det spøker her.

Skrevet

åååå herregud, bf fant det!!!

inni en sofa pute, jeg har sofaputer med glidelås.

at det går an å være så lur, han på 2,5 år som har har lagt det inni der!!

dagen er reddet!! :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...