lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Burde kanskje sette i gang nå? Termin om fem og en halv uke..
cakes Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 med førstemann var den ferdig pakket 2 mnd før termin.. hehe:) med forrige barn så pakket jeg den 10 min før vi dro til sykehuset.. det skjer nok denne gangen også. tar jo ikke lang tid, litt klær og stelleprodukter til babyn, og samme til deg..
Tyren78-09+12 Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg pakket den etter at vannet gikk fredagsnatta Men fikk jo god tid likevel(var der bare ene natta) siden det ikke var noe tegn til rier...så bagen står nå i bilen ferdigpakka og blir fraktet frem og tilbake til sykehuset hver dag.. Håper den snart kommer til nytte!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg kommer sikkert ikke til å pakke den før jeg går ut i perm, eller deromkring. Satser på at jeg ikke føder før uke 37
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Første gang så pakket jeg i god tid...Fødte 2 dager før termin. Denne gangen har jeg 10 dager igjen og har kun tatt frem vesken jeg skal ha med meg. Bør vel kanskje pakke den snart for sist fødsel gikk ganske fort så denne gangen bør jeg komme meg fort på sykehuset har jeg fått beskjed om.
nesten30 Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Pakket før vi drog på ferie.... det var i uke 32, så bagen var med på ferie;)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Termin om 2 dager, og pakket den ferdig i dag :-)
♥2 små gull♥ Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Det jeg KAN pakke tidlig som jeg ikke kommer til å ha brukt for kommer jeg til å pakke snart (termin i oktober). Det til babyen og sånn. Men mine klær bruker jeg jo fortsatt, så da får jeg bare pakke det jeg trenger når jeg kjenner at noe starter. Er sjelden man har SÅ dårlig tid, problemet er vel heller at hodet ikke er helt med og det er fort gjort å glemme noe når man pakker så sent. Er kanskje greit å skrive en liten huskelapp med de tingene man må huske å pakke ned.
Venter09<3med ny spire Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 jeg pakket til lillegutt da jeg var i uke 37-38 til meg selv har jeg slengt litt i en bag forje uke. er nå i min uke 40 og sykehuset sin uke 39
Tea1 Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 Jeg er i uke 37,har nå pakket ferdig til babyen.Tror jeg har pakket litt mye barnetøy,men klarte ikke å bestemme meg.Så pakket med ekstra.Kjøpt inn små str av toalettsaker til meg.Pakket joggedress,tøfler,undertøy.Så er nesten ferdig.Må huske at vi tar med foto/videokamera.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå