gutt06&09 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Når regner man at babyene ikke blir født premature? Eller ja, dere skjønner kanskje hva jeg mener...? Er alle født f.eks mere enn 2 uker før termin premature? Hadde en liten diskusjon her:) Har plutselig bare 5 uker igjen!! Gulp..
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Mener det er fra uke 37 de ikke regnes som premature lenger.
Tigerpote Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Er man ikke fødeklar 21 dager før termin? Og dermed er ikke barnet prematurt? Altså man er prematur 4 uker før termin men ikke 3 uker før termin?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Barnet er prematurt hvis det blir født før 37 fullgåtte uker. ALtså når det er 3 uker eller 21 dager igjen, blir ikke barnet født prematurt. 21 dager =3 uker
gutt06&09 Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 Takk for svar:-) Syns alt har gått så innmari fort i forhold til sist gang! Sist fulgte jeg godt med fra uke til uke, kjente etter og snakka om ethvert lite tegn. Nå syns jeg at jeg begynner på en ny uke hele tiden, plutselig var jeg jo i 3. trimester og nå er det jo ikke lenge igjen! Kjenner at det er på tide å roe litt ned og forberede seg litt bedre på den lille. Puh. Går jo litt unna med en snart-3-åring i huset fra før, ikke mye ettermiddagslurer og hvile akkurat. Har fått litt tid til å kjenne på formen i dag, gutta har vært ute i timesvis. Og ja, jeg ER veldig gravid. Helt plutselig. Knis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå