Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når regner man at babyene ikke blir født premature? Eller ja, dere skjønner kanskje hva jeg mener...? Er alle født f.eks mere enn 2 uker før termin premature? Hadde en liten diskusjon her:) Har plutselig bare 5 uker igjen!! Gulp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er fra uke 37 de ikke regnes som premature lenger.

Skrevet

Er man ikke fødeklar 21 dager før termin? Og dermed er ikke barnet prematurt? Altså man er prematur 4 uker før termin men ikke 3 uker før termin?

Skrevet

De sier at før uke 37 er premature.

Skrevet

Barnet er prematurt hvis det blir født før 37 fullgåtte uker. ALtså når det er 3 uker eller 21 dager igjen, blir ikke barnet født prematurt. 21 dager =3 uker :)

Skrevet

Takk for svar:-) Syns alt har gått så innmari fort i forhold til sist gang! Sist fulgte jeg godt med fra uke til uke, kjente etter og snakka om ethvert lite tegn. Nå syns jeg at jeg begynner på en ny uke hele tiden, plutselig var jeg jo i 3. trimester og nå er det jo ikke lenge igjen! Kjenner at det er på tide å roe litt ned og forberede seg litt bedre på den lille. Puh. Går jo litt unna med en snart-3-åring i huset fra før, ikke mye ettermiddagslurer og hvile akkurat. Har fått litt tid til å kjenne på formen i dag, gutta har vært ute i timesvis. Og ja, jeg ER veldig gravid. Helt plutselig. Knis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...