Gå til innhold

Fikk du tidlig UL og hvorfor? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige graviditet fikk jeg tidlig UL pga usikkerhet rundt termin. Hadde hatt mensen måneden før, men den varte bare i 1-2 dager. Synes det var så trygt og godt å vite at den lille hadde det fint, og håper at jeg får det denne gangen også. Skal til legen imorgen og lurte litt på hva jeg skulle si..

I april hadde jeg det jeg tror var en spontan abort eller kjemisk graviditet. Tok to positive graviditetstester, hadde masse symptomer og begynte deretter å blø.. Blødde i over en uke og det var mye mer enn ved en vanlig mens. Merker den opplevelsen gjorde at jeg er litt bekymret nå.. Men er det nok til å få tidlig UL, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med førstemann så hadde jeg privat ul i uke 9 bare fordi jeg var så nærvøs for at noe var galt..

denne gangen fikk jeg tidlig ul i uke 8 pga misstanke om lekkasje (av fostervann).

er jo veldig beroligende å se at det faktisk er noe der... :o)

alle som har opplevd sa/ma eller lignende stiller vel ganske sterkt for å få tidlig UL...

Skrevet

jeg skal gjøre dette privat i uke 12 fordi jeg vil sjekke nakkefold.Også blir det jo gøy å se en liten krabat der inne;)

Skrevet

Hadde 2 SA før førstemann. Er engstelig denne gangen for at det kan skje igjen og kommer til å be om tidlig u.l, men vet ikke om legen er enig. Skal til legen på fredag og finner ut av det da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...