Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Forrige graviditet fikk jeg tidlig UL pga usikkerhet rundt termin. Hadde hatt mensen måneden før, men den varte bare i 1-2 dager. Synes det var så trygt og godt å vite at den lille hadde det fint, og håper at jeg får det denne gangen også. Skal til legen imorgen og lurte litt på hva jeg skulle si.. I april hadde jeg det jeg tror var en spontan abort eller kjemisk graviditet. Tok to positive graviditetstester, hadde masse symptomer og begynte deretter å blø.. Blødde i over en uke og det var mye mer enn ved en vanlig mens. Merker den opplevelsen gjorde at jeg er litt bekymret nå.. Men er det nok til å få tidlig UL, tro?
Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 med førstemann så hadde jeg privat ul i uke 9 bare fordi jeg var så nærvøs for at noe var galt.. denne gangen fikk jeg tidlig ul i uke 8 pga misstanke om lekkasje (av fostervann). er jo veldig beroligende å se at det faktisk er noe der... ) alle som har opplevd sa/ma eller lignende stiller vel ganske sterkt for å få tidlig UL...
flowerpower2 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 jeg skal gjøre dette privat i uke 12 fordi jeg vil sjekke nakkefold.Også blir det jo gøy å se en liten krabat der inne;)
Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Hadde 2 SA før førstemann. Er engstelig denne gangen for at det kan skje igjen og kommer til å be om tidlig u.l, men vet ikke om legen er enig. Skal til legen på fredag og finner ut av det da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå