Gå til innhold

Alli slankepiller, passer de for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd de?

Jeg er 160 cm og veger 57-58 kg. Har masse bløtt på magen min, sliter med å finne klær som passer da jeg har en str som passer til livvidden min, og en annen str som passer lårene mine :(

Har prøvd forskjellige treningsmetoder, men merker null på magen, klarer ikke stramme den opp! Sliter med å komme meg ned i vekt også!

På en måte føler jeg ikke jeg trenger å gå ned i vekt, min bmi er innforbi normalen, men kunne godt tenke meg å minske litt på magen.

Så hva tenker dere? Tror dere Alli er noe for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alli tar bort litt av fettet i maten du spiser, de gjør at du rett og slett bæsjer fett. Så om du spiser mye fet mat, vil de hjelpe. Men har du et sunt kosthold, hjelper de ingenting!

Skrevet

Du skal ikke få kjøpt de en gang.. du er normal slank.

Skrevet

Nja det kan da diskuteres, fordi om min bmi sier jeg er normal slank, så er jeg langt fra slank.

Men skal ikke få kjøpt? Er de ikke reseptfrie? Kan de da nekte meg?

Skrevet

Tror du må ha en bmi på over 28 for at du skal få kjøpt!

Men det er som anonym over her sier; om du spiser sunt, så hjelper de ingenting!

Skrevet

Du må ha BMI på minst 28 for å få kjøpe Alli..

Skrevet

Hmm hørres jo lekkert ut :/

Har du prøvd de selv?

Jeg spiser ikke ikke mye fet mat, men litt blir det da.

Jeg vil iallefall ikke si jeg spiser rent kun sunn mat :)

Skrevet

de kan da ikke nekte en kunde å kjøpe det.. det er jo et apotek, de som jobber der har ingen makt og eller myndighet til å nekte noen å kjøpe noe som helst.. hva om det ikke er til en selv, men til en venn med BMI på 30..

Skrevet

de skal avise deg. du er for slank.

Skrevet

Så alle med bmi innforbi normalen er altså slank?

Personlig mener jeg det er feil! :)

Skrevet

At de avviser folk med en bmi under 28 er bare tull!. jeg har BMI på 23 å har kjøpt det på 2 steder uten noe spm. jeg har ett sundt kosthold, men det er med å minsker det lille fettetjeg får i meg. Jeg syns det funker bra:)

Skrevet

Puuzen86, vil du fortelle litt mer?

Jeg er 163 cm og veier ca 63 kg. Skal ned 8 kg. Jeg har kommet såvidt i gang med treningen, men er fortsatt ikke i mål på kosthold. Tror du dette hadde vært noe for meg?

Hva koster de?

-J-

Skrevet

Kunne du tenkt deg å fortelle litt om hvordan pillene funker for deg?

Springer du mye på toalettet når du bruker de? Har du gått ned noen kilo etter du startet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...