Gå til innhold

Massasje for gravide i Oslo - tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med nakken og ryggen om dagen og mannen min vil gi meg en massasje time :o) Har noen tips på et bra sted i Oslo man kan gå til som gravid? Har hørt om noen episoder fra venner da massøren ikke ville gi behandling da kunden var gravid... noen som prøvet på svangerskapsmassasje el. lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nimi på ullevål stadion er ikke luksus/spa, hvis det var er du ønsker deg, men har mange flinke folk! Går selv til manuell terapeut der, massasje skjer mens jeg sitter/ligger på siden:) De har massører også, tipper de også behandler gravide.

Skrevet

Bliss spa på skøyen har massasje for gravide.

Skrevet

colloseum spa :) var der for noen uker siden og fikk massasje for gravide, inkl. oljer og kremer som skulle motvirke strekkmerker på magen- nyyyyydelig :)

Skrevet

Jeg kan anbefale Klinikk for Alle på Majorstua - har gått til både kiropraktor og massør her, ingen problem at man er gravid. Du kan booke time online her: http://www.klinikkforalle.no/

Skrevet

Tusen takk for mange bra tips, de skal jeg sjekke ut! :o)

Skrevet

Babykroken i Sandvika www.babykroken.no tilbyr og massasje for gravide og nybakte mødre. I tillegg kan man lære seg babymassasje, som kan være nyttig når barnet er født, og kan forhindre/lindre både kolikksmerter, fordøyelsesbesvær og andre spenninger. Anbefales!

Skrevet

Dragonfly i arbinsgate (ved nasjonaltheateret) tilbyr i hvert fall kinesisk massasje for gravide. Du må si i fra at du er gravid når du bestiller.

Ikke bare får du massasje der, men en fantastisk opplevelse.Man føler at man er i en annen verden. Stedet anbefales absolutt.

www.dragonfly.no

Skrevet

hei påtjukka84. Jeg har vært på Colluseum spa - bra, men de har ikke massasjebenk for gravide. Har de det til deg da?

Alle dere andre: lå dere på side under massasje eller på en ordentlig massasjebank for gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...