Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 I forgårs våknet jeg som vanlig og var i ok form, trøtt siden vesla er nyfødt og spiser om natten, men ikke noe galt. Et par timer senere begynte jeg å fryse og siden vesla sov, så sov jeg litt også. Våknet opp og følte meg helt elendig. Verket i alle muskler, vondt i hode, ekstremt slapp osv. Var først redd for brystbetennelse, men de var som de skulle være, verken varm, hoven eller noen knuter der. Målte tempen og fant ut jeg hadde middels høy feber, og slik gikk nå dagen. La meg, fikk faktisk sovet noen timer natten etter og våknet helt fin igjen og har vært fin igjen siden. Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hva i alle dager det var som skjedde den dagen? Jeg er ikke en som lett får feber, tvert i mot skal det mye til. Noen som aner hva det kan ha vært eller har vært borti noe lignende?
Tre jenter søte små Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg har ikke hatt dette selv, men de tre jentene mine hadde det samme forrige uke. Hadde plutselig feber, og så frisk igjen dagen etter. Yngste hadde det lørdagen og de to andre søndagen. Jeg vet ikke hva som gjorde det.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Gratulerer masse med den lille! :-) Når ble hun født? Og har nurket fått noe navn ennå? :-)
Mille** Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Akkurat sånn hadde jenta mi på onsdag, våknet med feber, ellers helt frisk, dagen etter var det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå