blond Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Haien kommer Rødt lys Alle mine duer Stolleken Gi meg dine forslag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 pilkast på vannballonger, om du har det i hus koster det ikke;) dansing til musikk dansing, og må stå helt i ro når musikken stopper, er vel noe lignende som rødt lys.
NoDoubt Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Når bursdagsbarnet åpner gavene så har vi flasketuten peker på. Den flaska peker på gir gaven sin som da åpnes. Den som ga gaven snurrer så flasken.
Jojo x3 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg pleier å finne lekene på nettsiden parytgamecentral.com . Der er det mange forskjellige leker som ikke koster noe. Hvis jeg skal komme ned noen forslag så er avisleken gøy, stolleken uten stoler (bruker fanget som stol), boksen av (bomgjemsel) ute.
Lene~mor til tre Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Quiz bursdager har begynt å bli populært her nå, men man må jo da kunne lese og skrive. Barna får hvert sitt ark og skal svare på spørsmål. Jenta mi har vært i flere quiz bursdager nå å det er vist veldig populært og morsomt. Har man ark og blyanter i hus blir jo dette gratis Bro bro brille Mimeleken
Lene~mor til tre Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Ta den ring og la den vandre (husker ikke hva man kaller den leken jeg hehe) Alle står i en ring med henda på ryggen hvor en går rundt med en ring og legger den oppi en av hendene og alle man går forbi skal man late som man legger ringen i hånda. Å alle synger: Ta den ring å la den vandre fra den ene til den andre. Ringen er skjult dem hviler seg (nå er ringen lagt i en hånd og alle tar hendene fram lukket og rister) Ja nettop nå er ringen hos deg. Ser du jeg har fått den ser du jeg har fått den, ser du jeg har fått den jeg ser du ser du jeg. (Å så skal man gjette hvem som har ringen)
Agehya Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Dersom dere har hvit papirduk på bordet, er det bare å tømme tusjer og tegnesaker utover og lage et gedigent bilde. Fin måte å roe ned på om tempen blir noe høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå