Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg må pakke dette i fødebagen,eller om man får det på sykehuset?Bleier,stelleprod,håndkler,bind og store truser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levanger hadde det for ca 2 år siden..

Harstad sykehus har det i allefall.. (skal føde der snart)

Skrevet

Ja, alt du hat nevnt finnes på sykehuset. Babyen får alt det den trenger og det gjør du også. Kan være lurt å ta med sutt hvis babyen skulle trenge det, det finnes lånesutter der, men greit å ha med selv.

Skrevet

Får man "lov" til å gi babyen smokk på sykehuset? Trodde det var stort fy-fy jeg... At "alle" venter til de drar fra sykehuset med å teste ut smokken? :)

Skrevet

Man har dette på St.Olavs. Men jeg har kjøpt noen store truser selv, men man får nettingtruser på sykehuset.

Skrevet

Har kjøpt meg noen hærlige sloggi truser...he he må ha noe som holder bindene på plass:) Fordrar ikke de netting trusene

Skrevet

Jeg kjøpte boxere jeg som jeg brukte på sykehuset og etterpå. Deilig å få på seg noe annet en de netting trusene. De er grusome. Jeg fikk også mannen min til å ta med et pr store håndklær ( de på sykehuset var så innmari små). Hadde med shampoo og div selv, men de hadde Natusan prod på sykehuset hvis ikke jeg husker feil. Men deilig med en ordentlig shampoo og balsam. Husk amme innlegg. :)

Skrevet

Takk for svar jenter.Nå putter jeg ammeinnlegg og egne truser i bagen også.Hørtes veldig ubehagelig med de netting trusene.

Skrevet

Hør med sykehuset hvor du skal føde for dette varierer veldig. Jeg fødte mine i Haugesund og der hadde de bleier, bind, håndklær og truser (nettingtruser). Og stelleprod til baby.

Skrevet

Jeg elsket de nettingtrusene ;)

Ikke fordi de var fine, men de strammet ikke og holdt bindet veldig greit på plass. Ble sydd mye da...

Skrevet

Hva med ammeinnlegg? Har de det på sykehuset? eller må en ha med egne?

Skrevet

Kommer an på hvor du skal føde. På hotellet på Ullevål må du ha med alt av hygieneartikler som bind og bleier selv.

Ville tatt en telefon til sykehuset ditt jeg :)

Skrevet

fødte i 2007, og da fikk jeg en pakke bind og en pakke bleier, pluss sånne vaskeservietter på hotellet.. har de sluttet med det tro???

Skrevet

på KK? Har ikke så luksus at der er hotell dessverre :( Kun barselavd.

Skrevet

for 4,5 år siden hadde de alle de tingene til babyen på KK... men nå vet jeg ikke... de har kuttet så utrolig mye der at jeg tør ikke satse på noenting. Jeg har pakket ned en pakke med minibleier, våtservietter og div stelleting til babyen, til meg selv har jeg bl.a pakket store truser og tena bind, da jeg syns de er mye mer behagelige enn vanlige bind og likte ikke nettingtrusene sist gang!

Skrevet

jeg glemte å skrive at jeg siktet til Ullevål sykehus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...