Gå til innhold

ETTERLYSNING!! mirakelbabyen mathilde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kjenner mammae?

prøver å komme i kontakt med moren, siv merete!

noen som kan hjelpe meg?

hun har vært på bim,men vet ikke nicket hennes...

hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter igjen eg *

Skrevet

Jeg kjenner besteforeldrene til Mathilde, men det hjelper deg vel kanskje ikke?

Skrevet

moren skreiv til meg på ba.no om å ta kontakt me hun siden de skulle til bergen nå i helgen. skulle legge igjen nr mitt på kk,men jan se ut til at hun ikke har fått det..

Skrevet

Kan gi nummeret ditt til bestemoren, om du vil?

Skrevet

blir ikke d grådig dumt?

kan ikke du heller spørre henne om hun kan gi beskje om at eg prøver å fa tak i henne?

eg lå på kk når de kom til bergen...

Skrevet

jeg syns ikke det er dumt.. Ser ikke hva som er dumt med det i det hele tatt jeg.

Skrevet

ser at d ikke kpmmer opp den siste komentaren :(

Skrevet

ikke? blir d ikke litt teit å ringe til en dame å si; hei ,eg heter .... og lå på sykehuset med din datter og prøver å få kontakt med hun?

Skrevet

så vidt jeg skjønte, så mente hun som skrev innlegget lengre oppe at hun kunne gi telefonnr DITT til bestemoren.. Og så kan bestemoren gi det videre til mammaen til Mathilde.

Skrevet

herregud,ser nå kor trøtt eg egentlig er... du har helt rett Lykke ♥gutt05 & jente08♥

har en smule mangel på søvn nå etter bryllup og slikt ;)

Skrevet

Heisann. Der var du ja...

Jeg var på kk og spurte etter nr ditt, men de hadde ikke mottatt noe telefonnr :) Har logget meg inn her midlertidig, så håper jeg hører fra deg :) Har ikke helt funnet ut av siden her enda, men kanskje det går an å sende privat melding også?

siv

Skrevet

Et tips

vist du oppreter profil og haker av sende mota melding kan du sende PM - presonlig melding til hu

Og gratulere med jenta .... leste avis liken..... har hu blit stor nå

Skrevet

Ja, fant ut av d :) takk

Ja, hun er en frisk og flott jente, og feiler ingenting! Håper flere tør satse. Det var verdt hver en tåre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...