Gå til innhold

fa********* jæ******* Røykere som ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan respektere barnas sandkasse og lekeplass, må la sneipene ligge igjenn.

måtte bare få sagt det :)

og jeg mener da ikke alle.. men de som sneiper røyken i sandkassen der barna leker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det faktisk folk som er så lite oppegående?

Skrevet

Skulle virkelig blitt forbudt med røyking, det er på tide nå!

Skrevet

Gjør virkelig folk det? Usj.. .s

Jeg hater når de hersens røykerene står i inngangen på butikker,sentere, osv og blåser kreftskyen i trynet på deg.. *hat*

Kunne ønske det var som i England, der de har røykesoner, vekke fra folk, og hvertfall ikke nærheten av div innganger.

Skrevet

Det verste er å finne kattebæsj i sandkassa. Mange i nabolaget her som har katter som går ute. Og de bæsja i sandkassa, der unger leker. Har sluttet å la guttungen leke der.

Skrevet

Jeg er enig i at kattebæsj i sandkassa er det ekleste, men for katter er det naturlig at de bæsjer der de kan grave det ned og en sandkasse er rett og slett en stor do for kattene. Vi har løst det ved å ha sandkasse med lokk i hagen som vi graver i og når vi skal bruke huskene på lekeplassen, så har vi alltid på oss sko ettersom kattene i nabolaget her har plassen rett under huskene som sin yndlingsdo.

Sneiper i sandkassa, derimot, kan ikke forsvares på noen måte ved å være en naturlig ting. Det er rett og slett idioti av de som ikke plukker opp etter seg. Det gjelder forresten alle steder folk kaster sneiper, men steder barn leker er ekstra ille.

Skrevet

Enig med annie 20.19. En katt kan ikke noe for at den driter der, men folk kan fint la vær å kaste sneiper i en sandkasse.. Og det finnes masse lokk man kan ta over en sandkasse når den ikke blir brukt! Vi har det på den felles lekeplassen her.. Vi slipper kattedritt og sneiper oppi, og annen søppe oppi.

Skrevet

Eller hundebæsj på hele lekeplassen... hva slags idioter lufter bikkja på en lekeplass og itillegg driter i å plukke opp driten etter den?? Vi var på lekeplass i vinter og måtte bare gå igjen for det var hundedrit overalt, jeg ble så irritert altså... Var jo i borettslaget, massevis av folk og barn rundt her.

Jeg hater også å ta bussen og så kommer det noen som akkurat har røyka, går på bussen og setter seg ved meg, da blir jeg utrolig kvalm, er bilsjuk fra før av så hjelper ikke akkurat at en stinkbombe setter seg ned ved siden av meg...

Skrevet

jeg føler akkuart det samme om de som bruker overdrevent med parfyme. Det er en del folk som ikke tåler den dritten, og ikke er det direkte sundt for barn heller. Det samme gjelder selvfølgelig røyk, men det er en del andre en røykerene som sprer gifta si rundt!

Hilsen ei som får sterk hodepine og oppkast i flere timer etter at en eller annen dott har tømt halve flaska på kroppen

Skrevet

men nå var det dsa ikke snakk om parfyme da...

Skrevet

bare sammenlignet at røyk er både skadelig og irreterende mot parfyme, fordi mange har også dette problemmet, både barn og voksene.

Man kan godt diskutere røyk og så bringe opp katteskit. men snakker man om parfyme, blir de finere fruer frustret.

Skrevet

For ikke å snakke om snus, ser jeg på lekeplassen ehr støtt og stadig , tydeligvis ferdig med posjonen og bare spytter det ut på lekeplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...