Brillefint - Jadda! Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Har kjøpt meg Mary Kay mineralpudder og er bra fornøyd. Men det er jo ikke et heldekkende produkt - så jeg vil ha anbefalinger på en god concealer! Takk for svar!
2søtesmåh Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Touch Eclat fra YSL,- en slik "gullpenn"...Verdens mest solgt/brukte concealer og "alle" make-up artister sverger visstnk til denne. Her til lands får du den visst bare i lys men finnes visst i flere nyanser i andre land....I tilfelle du er mørk og ikke "skandinavisk"-lys i huden ) Ellers så liker jeg Effacernes ett eller annet av Lancôme...Concealer de har/hadde på tube.. Jeg bruker make-up i alle prisklasser,- men concealere har jeg ikke funet noe "billig"-erstatning av...De blir ofte for tykke, har helt rare farger og/eller de dekker ikke godt nok.....
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Mary kay sin concealer er jeg storfornøyd med:)
Magandang anak ko Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Touche Eclat er veldig tynn i konsistensen, og dekker ikke så bra. Dior sin Skin Flash er akkurant samme prinsippet, men den dekker bedre.
alvamamma Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg sverger til Kanebo sin. Samme konsept som touche eclat, men dekker bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå