Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Vi gifter oss neste år, har ikke satt dato enda, men det blir i mai/juni engang.. Når bør vi begynne plangleggingen egentlig? Blir ikke noe stort bryllup, bare 40-50 gjester til middag og ca 90 til kaffen, men det hele skal jo organiseres.. Jeg har lyst til å gifte meg, men den planleggingen gruer jeg meg veldig til!..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 de fleste begynner vel så smått å planlegge 1 år i forveien, så bare å komme i gang! Mai/juni er populær bryllupstid, så best å få booket lokaler o.l så fort som mulig.
You can call me Dårris Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Hehe, bare å sette igang! Planleggingen tar tid, og jo mer du har klart i god tid, jo bedre blir det for deg når dagen nærmer seg. Jeg anbefaler å finne dato, sette av kirke og lokale siden det fort blir fullt Har du sett deg ut en spesiell kjole så kan det være lurt å bestille den, mange salonger har lang leveringstid, oppimot et halvt år. Ellers får du ta det du rekker innimellom og være glad du har god tid:) Kos deg med planleggingen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Kos?? Kjenner jeg blir stresset bare du lister opp alt jeg må huske, og det er bare en brøkdel av det.. Kjole ja.. Huff, jeg tror jeg går for noe helt enkelt fra H&M kanskje..hehe
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Får vi ikke noe lokale den datoen vi setter, så flytter vi datoen!
You can call me Dårris Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Hehe, det er mye jobb å planlegge ja, men det er faktisk mye kos også! Nå vet ikke jeg hva slags bryllup dere skal ha, om dere gjør det billig eller har mer penger å bruke, men det er klart at har du ubegrenset med cash, så kan du betale noen for å fikse og ordne:) Det går nok bra skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Kommer ikke til å bruke mye penger nei, jeg syns egentlig ikke vi skal bruke noen penger på å gifte oss, bare rømme og gjøre det helt hemmelig, men det går ikke gubben med på.. Huff, nå fikk jeg mest lyst til å avlyse hele greia! Ugh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå