Gå til innhold

Er vg slankeklubben gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er noen som skriver det på slankedebatten, men koster ikke det penger da? Trodde du betalte mer og mer etter hvor mange måneder du skulle bruke på slankingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det koster penger,og det kunne du ha funnet ut helt av deg selv ved å søke på vektklubben foreks..

Skrevet

Hvis du leste hva jeg har skrevet, så stod det at jeg trodde det kostet etter hvor mange mnd. du tok det på. Så det er sjekket faktisk. Men når jeg leste i en tråd at det var gratis. (Har og lest det tidligere her inne) lurte jeg på om det gjekk ann å melde seg på uten at det kostet bare at da fekk en ikke alle godene en får dersom en betaler. Takk for svaret foresten, men blir bare litt provesert når du må slenge på en spydig kommentar. Er ikke gøy å spørre om noenting her inne når noen skal slenge på en drittkommentar. Kan vi ikke bare være litt vennlige med heverandre?

Skrevet

Det koster penger ja, tror det er 350 eller rundt der for de første 3 mnd.. ellers husker jeg ikke.

Vektklubben til Grete Roede er gratis, www.vektklubben.no

Skrevet

Fant oversikten nå:

3 mnd: kr 379

6 mnd: kr 469

12 mnd: kr 599

Skrevet

Om hun søker på vektklubben som du Miztery foreslår kommer hun til Grete Roede sine slankesider som er gratis.

Det er vektklubb.no som er vg sin og som koster penger.

Skrevet

Oi, så man kan ikke skrive "vektklubben vg" da for å komme rett? Noen som trenger et kurs for å google kanskje?

Skrevet

Det jeg ville med det Miztery var å presisere at det finnes to sider med nesten likt navn der den ene er gratis og den andre ikke.

Skrevet

Takk for svar anonym. Det er nok vektklubben jeg har balndet med da. Trodde det var vg sin, men det er nok grete rode vektklubben som er ment når det er snakk om gratis her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...