Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Ser det er noen som skriver det på slankedebatten, men koster ikke det penger da? Trodde du betalte mer og mer etter hvor mange måneder du skulle bruke på slankingen.
Miztery Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Det koster penger,og det kunne du ha funnet ut helt av deg selv ved å søke på vektklubben foreks..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Hvis du leste hva jeg har skrevet, så stod det at jeg trodde det kostet etter hvor mange mnd. du tok det på. Så det er sjekket faktisk. Men når jeg leste i en tråd at det var gratis. (Har og lest det tidligere her inne) lurte jeg på om det gjekk ann å melde seg på uten at det kostet bare at da fekk en ikke alle godene en får dersom en betaler. Takk for svaret foresten, men blir bare litt provesert når du må slenge på en spydig kommentar. Er ikke gøy å spørre om noenting her inne når noen skal slenge på en drittkommentar. Kan vi ikke bare være litt vennlige med heverandre?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Det koster penger ja, tror det er 350 eller rundt der for de første 3 mnd.. ellers husker jeg ikke. Vektklubben til Grete Roede er gratis, www.vektklubben.no
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Fant oversikten nå: 3 mnd: kr 379 6 mnd: kr 469 12 mnd: kr 599
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Om hun søker på vektklubben som du Miztery foreslår kommer hun til Grete Roede sine slankesider som er gratis. Det er vektklubb.no som er vg sin og som koster penger.
Miztery Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Oi, så man kan ikke skrive "vektklubben vg" da for å komme rett? Noen som trenger et kurs for å google kanskje?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Det jeg ville med det Miztery var å presisere at det finnes to sider med nesten likt navn der den ene er gratis og den andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar anonym. Det er nok vektklubben jeg har balndet med da. Trodde det var vg sin, men det er nok grete rode vektklubben som er ment når det er snakk om gratis her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå