Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Det er tungt å jobbe og jeg sliter med overskudd assa,kommer alderi ovenpå....og dette at jeg ble satt hele 4-6uker tilbake fra hva jeg trudde jeg var å surrer å går i hue mitt hele tiden....Føler jeg alderi kommer over i 3mnd og 2tri haha....får ikke dette til å stemme med det invendig ul sa.jeg skulle da vært i uke 12 nå i morra (mandag) men han sa at fosteret var så lite så det kunne umulig stemme og satte meg tilbake en hel mnd....han mente at jeg ikke kunne være 10uker da jeg var der men i 6-8uke...jeg har hatt uregelmessig mens det siste 6mnd men likevel...jeg hadde jo mens 1juni....noen som forstår og kan snakke litt fornuft i meg...grubbler meg i hjel her!!!!!Men den lille hadde det bra inni der assa,hjertet slo og alt var bra;-)Kunne det evt ha vokset bare lite fram til da tru???
Wera72 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Skjønner godt din frustrasjon, særlig ettersom jeg tror at 1. trimester føles som det tyngste og lengste av de 3. trimestrene. Du må bare prøve å holde ut. Jeg kan iallefall hjelpe deg med de vitale målene som min spire hadde på de 3 ul jeg har vært på. 6+6 var han 8 mm 9+5 var han 2,8 cm 10+5 var han 4 cm. Alle målene var helt perfekt i forhold til menstermin som er 13/3-10. Jeg hadde min siste mens 5. juni altså noen dager etter deg og er 12 uker førstkommende fredag. Så hvis du er en måned etter meg må du da ha hatt eggløsning ca seks uker etter første mensdag. Og det er jo en veldig lang syklus. Når testet du positivt? Uansett positivt at lillevennen såg ut til å ha det fint i magen din. Det er jo det aller, aller viktigste.
stinis1973 Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 dere er heldig som har kommet så langt... jeg mistet etter uke 7 i juni men er i gang igjen termin2. mai og det er hyggelig... men kan jeg spørre deg hvorfor du har fått så mange UL !!!
Wera72 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg har hatt to spontanaborter tidligere i år og har også hatt litt blødninger dette svangerskapet. Alt ser uansett ut til å være fint med barnet. Jeg får ul når jeg føler behov for det sier jordmor, for å gå rundt å være bekymret er fy fy. Ekstraservice pga abortene. Føles betryggende og godt, selv om jeg enda ikke føler meg trygg på lykkelig utfall.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 Takker for svar,måtte bare få ut litt frusterasjon i kveld;-) Hvet ikke hvor mange mm eller cm lille nurket var det sa ikke gu legen min,fikk ikke bilde med heller....
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 23. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2009 testet forresten positivt i slutten på uke 29....
Wera72 Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Jeg testet positivt i slutten av uke 26 så da kan det jo tyde på at du er 2-3 uker etter meg. Skal du på ny tidlig ul?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 skal på "vanlig" ul i starten på oktober....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå