Gå til innhold

Varmt bad, fødselsfremmende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, begynner å tenke fødselfremmende midler her nå. JA, JEG ER FØDEKLAR!!

UL-Legen på Oslo City sa at varmt bad etterfult av sex var tingen for en moden kropp (det med sex vet jeg..) But, what is it about a hot bath??

Noen hørt om det?

Kanskje at man slapper av mer...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg har prøvd alt og jeg merker ikke nå forskjell- tror jeg bare innfinner meg med at hun kommer når hun er klar:))

Lå i badekaret på fredag og sex etterpå, siden da har hun vært helt rolig i magen, ikke en kynner engang....6 dager igjen...

Skrevet

Hei millere

Jeg er nå gravid med nr 2.

Med nr 1 gikk jeg 2 dager over. Var egentlig ikke så opptatt av å føde. Følte at ting skjedde når det var meningen. Men når termindagen kom ble jeg klar til å komme igang. Dagen etter termindagen min kom jeg i prat med en dame som foreslo å ta et godt og varmt bad, det som jeg skulle huske på var å sitte i badekaret til alt vann var rent ut av karet. Dette skulle representere at vannet gikk, visst nok:=)

(Det var absolutt ingen sjanse for sex, det er var for slitsomt)

Gjorde dette uten egentlig å ha noen som helt forhåpninger (i 22 tiden)

Til min overraskelse så gikk vannet mitt den natten i 03 tiden.

Og fødselen var igang i 4 tiden.....

Kan jo være helt tilfeldig, men jeg garanterer at jeg kommer til å gjøre det samme denne gangen også.

Samtidig kan jeg også si at jeg i kveld har 11 dager igjen og håper i det lengste at han eller hun inni magen min, er der så lenge den trenger og gjør seg god og fet slik at det den får en best mulig start...

Jeg må vel også at jeg er gangske lei nå, men prøver å motivere meg med at ungen blir inni hvis den har behov for det...

Jeg ønsker deg og dere masse lykke til

Håper det hjelper dere like mye som det hjalp meg, det værste som kan skje er vel at man får et nice og avslappet bad

hilsen tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...