Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Sønnen min på 2 har litt størknet blod inni det ene øret sitt. Men ikke er han slapp/syk, ikke virker det som han har vondt, og ikke virker det som han hører noe dårligere. Vet dette er et forhatt spørsmål, men, bør jeg anta at han bare har kloret seg litt (hvilket magefølelsen sier) og bare la det være (vil tro det forsvinner i badet etterpå) eller er det noe jeg bør ringe legen om i morgen (er jo litt redd for trommehinna). På forhånd takk!
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 han har sikkert bare kloret seg i øret. Så lenge det ikke ser ut som det har rennet ut av selve øret. At det fortsetter langt inn i øregangen liksom, så går det sikkert greit Her har mini på snart 2år ofte små sår i øret, fordi han stikker fingeren i øret når han er trett
Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Uff, det glemte jeg å si, det er et stykke inni øret, omtrent der øregangen gjør en sving inn mot trommehinnen (om du forstår) så jeg ser ikke hvor langt inn det ev. er blod. Det har uansett ikke kommet så mye at det har rent ut dit øret "åpner seg". Bedres dette var vanskelig å forklare ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå