Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Mini har fått infeksjon/betennelse i tissen. Den er stor og rød. Han rister og skriker/gråter hver gang han tisser. Jeg mener han må få være hjemme, mens pappaen mener han kan gå.... Skal til legen med han i morgen, så fravær fra jobb får jo den som blir hjemme uansett. Hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Bli hjemme! Du kan ikke etterlate et barn i bhg som hyler når han tisser. Det er en jobb for mor/far. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Ville holdt hjemme. Hvis han har vondt har han det best hjemme! I tillegg er det jo ikke noe særlig for bhg-personalet å ha et barn der som krever noe ekstra i forhold til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Han er vel ikke akkurat smittsom så for den grunn så kan han vel gå, men tenker meg at når han har det vondt slik så ville jeg latt han være hjemme. Man trenger jo litt ekstra kos når man har det vondt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 når han er så plaget. Vi har jo rett til "sykt barn" dager på jobb, og selv om det aldri er gunstig eller hyggelig med fravær, bør barnets beste komme først. Jeg er alene med barna halve året, og har full jobb. Klart det er stressende når barna ikke er i form, men...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 jeg jobber som ped leder i barnehage og ville nok ringt deg å bedt deg komme og hente han om han er så plaget som du sier....... de trenger å være hjemme med mor og far når "ståa" er sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå