Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Til dere som lever i ett parforhold eller har hatt lengre parforhold : Hvem er mest sjalu ? Damen eller mannen ?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Sammen i 8 år, definitivt meg som er mest sjalu! (damen)
Miztery Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Ingen av oss. Er ikke så naiv at jeg ikke skjønner at det kan komme til å skje noe, siden han er på båt halve året, med damer ombord, men tar det som det kommer, ingen vits i å bekymre seg over morgendagen før morgendagen kommer!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 miztery Hvordan klarer du å tenke sånn?? Skulle virkelig gjort noe med mitt hode for jeg er altfor sjalu..
Miztery Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Hvordan jeg klarer det? Hmm..det har jeg ikke tenkt på, har egentlig aldri vært av den (irrasjonelle) sjalu typen, og med mannen så mye borte, så hadde jeg nok vært gal hvis jeg hadde vært sjalu! Men, nå er jeg over 30, og har kjent ham som kjæreste og bestevenn siden jeg var 17, så jeg tror jeg vet hva han står for og at han er til å stole på!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 HEi vi er ett par (jeg damen) som har vært sammen i ca 1 år nå. Jeg er garantert mer sjalu enn han.
Gjest Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Jeg er ikke sjalu, og har heller aldri vært det. Ligger visst ikke i meg å bekymre meg over hva som KAN skje. Tenker heller at det selvsagt kan skje, men at jeg iallfall ikke skal ødelegge for meg selv og forholdet ved å bry meg om det før det isåfall HAR skjedd.. I mitt forrige forhold var det definitivt han som var mest sjalu. Stakkars mann, han var helt sprø,- takket være en utro ex. I mitt nåværende forhold er vel egentlig ikke han heller mye sjalu, men det hender han får små stikk av sjalusi over ting som har skjedd i fortiden min. Uten at han agerer utfra dét eller lar slike tanker gå videre. Vi stortrives så mye med hverandre at han uansett blir tryggere og tryggere på forholdet vårt for hver dag som går..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 ingen av oss er sjalu, men pleier å late som litt på ert.. Når han reiser bort sier jeg at han ikke må komme hjem med kjønnssykdommer, ikke pule rundt og lignende..Var sjalu på hans ungdomms store kjærlighet i begynnelsen av forholdet, og han var litt usikker på mitt tidligere liv.. men nå har vi vært sammen i en evighet og vi har et liv med svært få intriger..Heldigvis:-) I helgen ble mannen min sjekket opp av en søt blondi.. Jeg synes bare det er søtt at den "gamle" gubbisen min fortsatt har draget...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå