Gå til innhold

Hva gjør dere på i ventetida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endå 52 dager igjen, så blir nok mange laaange dager framøve.. Nåken som har gode tips for kossn dagene kan gå litt fortare?:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare 13 dager igjen, men har noen laaaaange ventedager bak meg:) har prøvd å fylle dem med scrapping av bryllupsalbum(er 2 år siden vi giftet oss men.. hehe), og av babyalbumene til ungene jeg har fra før, som er 6 og 3.. hehe... har jo ikke hatt tid før.

også har jeg lest masse,masse bøker.. camilla lackberg, liza marklund, unni lindell, ken follett, stieg larsson..

også har det blitt altfor mye unødvendig shopping og cafe besøk da.. men det er jo hyggelig det og:)

Skrevet

Sover lenge om morgenen, leser litt, surfer mye på nettet..... rett og slett slapper av og gjør akkurat det jeg vil. Scrapping og shopping har det også blitt litt av.... har 16 dager igjen:)

Skrevet

Jeg har 24 dager igjen, men har vært sykemeldt de siste to ukene og har brukt tiden mye til strikking av ull helseteppe fra nøstebarn, kan anbefalles :) veldig godt og luftig.

Ellers blir det jo litt shopping på meg også :) Skal lage album fra sommerferien. Og i dag har jeg bakt litt muffins slik at jeg har litt på lur i fryseren.

Skrevet

Flytter! Og hvis dere har lite å gjøre på så er det baaaare å komme hit og hjelpe ;P Knis... Neida,men,- tiden går altfor fort. Jeg har 60 dager igjen. Vrooom! Tror vi såvidt har fått noe på plass når nytt vidunder kommer ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...