mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Kan ikke noen erfarne fødere se her litt... jeg er andre gangs fødene men ved sist fødsel startet med at vannet gikk. Riene måtte settes i gang. Nå har jeg 10 dager igjen til termin. Hadde oss en omgang sex i går kveld, og våknet opp i 5 tiden med "vondt". mensen smerte murringer og ca 3-4 vonde kynnere/maserier i timen. Går mellom 10- 30 min i mellom og blir ikke mer regelmessige eller vondere. Også veldig nedpress. fått sovet noe... Noe på gang... eller skal jeg forbrede meg på at det "går "over"????
Tyren78-09+12 Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei..dette har egentlig ikke noe med spørsmålet ditt å gjøre..men så såg jeg at din forrige fødsel startet på samme måte som min gjør nå. vannet gikk natt til fredag, i morgen skal jeg igangsettes. Tok det lang tid for deg fra du vart igangsatt og til fødselen var i gang? Og fikk du tabletter, drypp eller annet? Lurer så veldig på hvordan dette blir. Kunne godt tenkt meg å bli ferdig med fødselen snart
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 Hei hei svarer deg gjerne... vannet mitt gikk om mornigen og dagen etter ble jeg satt i gang med drypp for riestimulerende kl 9 ca. Gutten min var ute 12:13. gikk veldig greit.
Tyren78-09+12 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Oj, såpass ja På lørdag snakket jordmora om drypp..idag var det ei anna som tok ctg på meg, og hun snakka om modningstabletter, og at det i verste fall kunne ta et par døgn(6 tabletter tilsammen dersom ingenting skjedde imellomtida) og at det til slutt dersom det ikke ble modning ville bli keisersnitt. Vet ikke hvem jeg skal tro på jeg..får vel høre i morra når jeg kommer dit. Håper det blir noe med virkning hvertfall! Begynner å bli lei av å dra frem og tilbake på sykehuset. I morra blir det vel(dersom det blir tabletter) hjem å være ca 6 timer før jeg skal veg å sjekke igjen etter at tabletten er satt. Mange takk for at du tok deg tid til å svare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå