Gå til innhold

Piller mot depresjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale dette, og hva gjorde de med deg som person.

Jeg har en depresjon, men vil egentlig ikke medikament behandles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt depresjon og blitt medisinert for det med antideppressiv medisin. Det som skjedde meg var at jeg havnet i et stabilt stemningsleie. Jeg ble ikke over happy, men heller aldrig ekstremt nede.MEN det er viktig å presisere at medisin alena vil ikke gi deg noen permanent bedring. Samtale terapi og bevisstgjøring på depressjonens kjerne er omtrent enda viktigere en medisinen.

Medisin kan hjelpe deg opp fra bunn men ikke heale deg, samtaleterapi OG medisinering fungerer derimot fint sammen.

Skrevet

Jeg hadde veldig stort utbytte av å begynne på anti-depressiva. Gikk i flere år og var depressiv etter en trist opplevelse, og da jeg fikk hjelp, fikk jeg livet mitt tilbake. Vet at mange ikke har utbytte av tablettene, men jeg hadde aldri fått tilbake min normale, fine sinnstemning uten. En går ikke rundt og er "superhappy" etter en begynner på tabletter. En går tilbake til sitt gamle seg. (i alle fall gjorde jeg det). Nå må jeg slite meg igjennom en graviditet uten., men skal begynne igjen når jeg har ammet ferdig. Det er IKKE et nederlag å ta tabletter. som regel har hjernen sluttet å produsere "glad-hormoner" ved langvarig depresjon, og med tablettene så får du de hormonene eksternt. Syns absolutt du skal gi det et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...