Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Dette er litt flaut , men jeg fikk min første dag menstrasjon den 15.07 .... burde jeg ikke ha fått mensen nå igjen? det er jo 28 dager is syklusen?hmmm
Gjest -<<- Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 28 dager er en gjennomsnittssyklus. Hva din syklus er og om du har regelmessig syklus er det nok ingen her som kan svare deg på. Dessuten kan selv de som vanligvis har en helt regelmessig fireukerssyklus oppleve avvik uten at det er noe galt av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 ...eller så kan det vel kanskje hende at du er gravid? Har du testet?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Ikke alle har 28 dager i sin syklus. Noen har mer, noen mindre. Og selv om man har en 28-dagers syklus kan mensen komme før tiden, eller etter tiden en gang iblant. Slik var det hos meg ihvertfall. Men hvis du lurer på om du kan være gravid, syns jeg du skal stikke å kjøpe en test imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå