Gå til innhold

Vanskelig at eksen dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt mellom meg og eksen for ca 4 mnd siden.

Nå har han trffet en dame, som han har blitt forelsket i. De har kjent hverandre i et par mnd.

Vil jo ikke ha han tilbake, men er jo gla i han og savner han og livet vi hadde. Blir helt syk av sjalusi når jeg tenker på han og denne dama...

De har allerede vært på en utflukt hvor barnet vårt har vært med. Selv om de ikke har kysset og sånt foran barnet, synes jeg dette er så vanskelig. Vet jo at om dette blir skikkelig seriøst vil hun komme inn i livet til barnet vårt. Livredd for at hun skal prøve å ta plassen min, at barnet mitt skal synes det er morsommere å være hos dem enn hos meg...

Hater dette! Hater å være sjalu!

Hvordan takler dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg også er vanskelig! Jeg har ikke vært i den situasjonen selv, men bf har uttalt at han muligens kan komme til å ha et one night stand. Og det er ekkelt å tenke på. At han skal hompe på andre etter nesten 8 år og 2 barn =( Æsj!!

Skrevet

Ja alt dette er veldig vanskelig og utrolig ekkelt! Men gjør det vel desto lettere for deg å intr deg for andre, uten snev av verken dårlig samvittighet el savn!!

Se fremover, ikke bakover! :))

Skrevet

jeg heller taklet ikke det, ble desperat jeg, sendte brev osv. jeg ønsket han ikke tilbake før(han ville ha meg tilbake) men etter han fikk dame så skjønte jeg hva jeg hadde mistet. jeg ødla ikke noe mellom dem, var hun som gjorde det slutt med han og nå er vi sammen igjen. føler det bedre enn noen gang.

jeg spiste ikke på 2 dager og begynte å trene for å tenke på noen annet og ble i god form og strålte av selvtelitt selv om jeg hadde det veldig vondt. det hjalp meg. nå er jeg lykkelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...