Gå til innhold

Flere her som har en tung jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber selv på Tine, og dette innbærer mye bæring av melk og lignende. Håper jeg bare klarer å jobbe ut svangerskapet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber som hjelpepleier, så blir endel upraktiske arbeidsstillinger i løpet av dagen. Å endel tunge løft og forflyttninger.

Har fått bekkenløsning nå, å har siste dag av ferien min idag, så er jeg blitt 50%sykemeldt fra og med i morgen. Så vi får se hvordan det går å være på jobb. Får veldig vondt visst jeg går/står for lenge. Å på dagvaktene så sitter man stortsett ikke noe i fra man kommer på jobb kl.07:30 til kl.11:30 ca. Siden alle skal ha morgenstell og frokost tidligst mulig liksom.

Men har bare to vakter i uka nå fram til jeg går på ut i permisjon, så tror kanskje jeg skal klare det ;)

Skrevet

Jobbetsom avløser i fjøs, men måtte slutte da jeg fikk blødninger i uke 12. Etter det fikk jeg ikke lov å jobbe der lengre. Der var mye løfting av bl.a 50 og 30 liters melkespenner. Fordeling av silo, er heller ikke en lett jobb. I tilegg var jeg inne i boksen hos oksekalver for å skrape. Var sååå redd de skulle sparke meg i magen..

Skrevet

Dere har krav på omplassering i jobben vet dere =)

Få en aktiv sykemelding, prat med NAV så får du papirer på omplassering i jobben. Så får du jobben igjen til å levere noen andre papirer til NAV om at de slipper å betale lønnen din. Da blir det ikke noe tap for arbeidsgiver om de evt må ansette noen nye i din egentlige stilling=)

Lykke til!!!

Jeg fikk omplassering i min jobb og det fungerte kjempebra. Mye bedre enn å blir 100% sykemeldt og bare gå hjemme hele graviditeten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...