Gå til innhold

Venter 3. mann og lurer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

på om sjansen for at jeg får før denne gang er stor?, iogmed jeg fikk før de 2 forje gangene.Førstemann kom en dag før termin og andremann tre uker før.Andre som har 3 barn og fikk alle før termin?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener ikke å ta motet fra deg nå,tror dette er veldig individuelt,men jeg venter nå på nr 3,som jeg nå har gått over 3 dager med..

Mine 2 forrige kom 2 og 7 dager før terminen. Men denne lille har en annen pappa enn de to forrige,så det kanskje har betydning?

Var ikke forberedt på å gå over denne gangen i det hele tatt,men her sitter jeg :)

Blir spennende å se når din lille kommer :)

Skrevet

Oki, vil få før uansett p.ga ks 10 dager før.Men er så sliten og lei at hu må bare komme før:))Lykke til og håper at du ikke må gå så mye lenger over.

Skrevet

Nr. 3 omtales ofte som en luring. De to første kom 5 og 7 dager før terminen. nr. 3 kom 10 dager ETTER.

Ikke for å ta motet fra deg, men det er lurt å ikke forvente at nr 3 også kommer før terminen.

Skrevet

Jeg født de to første før, så jeg har vært så optimist 7 dager igjen nå.... Jordmoren sa at siden at jeg har ny mann nå så trenger den ikke å komme før denne gangen også:)

10 dager-det takler jeg ikke ....er så lei så lei

Skrevet

Jeg født de to første før, så jeg har vært så optimist 7 dager igjen nå.... Jordmoren sa at siden at jeg har ny mann nå så trenger den ikke å komme før denne gangen også:)

10 dager-det takler jeg ikke ....er så lei så lei

Skrevet

Hadde termin i går, med nr tre, og har ikke fått enda... Både en og to kom før ULtermin, 3dager og 11dager, begge jenter, og denne gangen er det en gutt, vet ikke om det har noe å si...

Var bomtur på sykehuset i går, riene stoppa på tur til sykehuset, og nevnte for jordmor at jeg hadde både forventet, og fått hørt, at nr tre kan komme fortere, og tidligere. Hun mente at det nok stemte bedre med nr to, enn nr tre... (som det forøvrig gjorde i vårt tilfelle). Det er kjempevanskelig å motivere seg for overtid når man har fått før termin tidligere synes jeg. Jeg har jo ventet i flere uker nå.

Jeg skal til akupunktør senere i dag, og håper at det får fortgang på saker og ting, for nå vil jeg ikke være gravid lenger!

Det lønner seg nok ikke å bli for utålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...