jackie Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 I helgen fikk jeg vite at min forlovede hadde rota med ei anna ei for ca 4mnd siden.det har ikke vært noe mer etter det men jeg fikk vite det av vedkommende at de hadde rotet.....jeg har blitt ført bak lyset før i tidligere forhold og synes dette er utrolig vanskelig.Jeg bygger så mye sinne inni meg og orker ikke å prate med han.Vi har en sønn sammen så er ikke bare å gå. Tar gjerne i mot råd!
Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Definitivt utroskap, men kanskje det kan virke formildende at det ikke var sex og det kun var én gang.?. Tror jeg kunne tilgitt en slik "affære", men steike gubben hadde måttet krype bra lenge. Jeg hadde i hvertfall blitt skikkelig sint og lei meg, og han hadde nok måttet godta f.eks par- / familieterapi om jeg følte vi trengte det.
jackie Skrevet 23. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2009 vi har gått i familieterepi for to mnd siden!å gjett om han skal krype!!!!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Det faktum at du fikk høre det fra henne, at han ikke kunne ha respekt nok for å si det selv, synes jeg er en skjerpende omstendighet. Under hvilken anledning kom dette egentlig frem? Ønsker hun et forhold til mannen din og håper at du skal gi slipp på ham ved at hun forteller om det? Man kan jo undre litt over motivene hennes... Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon. Tilliten som finnes mellom mannen min og jeg, er hjørnesteinen i forholdet vårt. Vi har begge nulltoleranse for utroskap, og jeg vet ikke hva som er verst. At han roter med noen eller at jeg får høre om det fra tredjepart. Jeg hadde i alle fall ikke tatt lett på det! Om jeg hadde gått? Ja, antakelig hadde jeg gjort det for en periode for å tenke meg om. Kjenner jeg blir rasende av å sette meg inn i hva du har opplevd nå. Jeg kan ikke svare på om jeg hadde klart å tilgi, men jeg vet at forholdet vårt hadde vært over uten tilliten mellom oss. Håper det løser seg til det levelige for deg, enten det blir brudd eller ikke. Jeg har virkelig vondt av deg og skjønner at dette er veldig vanskelig med barn inne i bildet. En ting er sikkert, du bør snakke med ham og få en skikkelig forklaring. Ta det derfra! Stor klem til deg!
jackie Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 Takk for klemmen! Vi var på en felles fest og hun hadde sagt det til ham når vi kom at ikveld skulle hun lage et helvete for han.....hun har tidligere hatt lyst på han men det var før jeg kom inn i bildet....Ting er ihvertfall veldig vanskelig da man har opplevd dette med tidligere partner.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Klart det gjør det vanskelig når du har opplevd noe slik tidligere også. Ikke uten grunn at brent barn skyr ilden. Kan det høres ut som at dette kanskje ikke har skjedd, at hun er skuffet for at han har avvist henne tidligere, slik at det er derfor hun vil lage helvete for ham? Jeg tror ikke du kommer noen vei før du har snakket med mannen din og fått "klarhet" i hva som hode og hale på situasjonen. Jeg vet ikke hvor gammelt barnet deres er, men er det en mulighet for at du kan få pass for kvelden og ta en tur ut med mannen for å prate? Bedre å ta det et annet sted enn hjemme, og i alle fall borte fra barnets åsyn. Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å utsette samtalen spesielt lenge. Å gå å til sengs med ubesvarte spørsmål i hodet, har aldri funket for meg. Jeg ønsker deg virkelig lykke til, og krysser fingrene for at dette er løgn fra hennes side! Ny klem!
solei Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 For meg er dette absolutt utroskap. Selv om vi har tre barn så hadde det vært over! Har og blitt ført bak lyset før. Min mann brukte lang tid på gjøre meg trygg..jeg er ikke sjalu. Men jeg var ikke lett å komme innpå lenge. Hadde og i flere år mareritt om det! Så hvis min nåværende mann hadde vært utro så hadde alt jeg har bygd opp rast sammen. Hadde aldri stolt på han igjen, uansett terapi, lovnader osv...Han hadde fått en paranoid,streng bitter og ikke minst deprimert kjerring.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 Jeg synes det er utroskap! Det er spesielt sårt når du får vite det av henne! Men som en annen nevner, det kan jo være at hun lyver. Siden hun ville lage helvete for mannen din. Håper du finner ut av det. Det er så sårt og vondt med utroskap! Sender deg også mange klemmer!! =)
jackie Skrevet 24. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2009 hei igjen! Jo det går bra,jeg er fortsatt veldig sint og skuffet.vi snakker ikke så mye sammen for det orker jeg ikke.han har lagt seg flat og ber om tilgivelse.Men rom ble ikke bygd på en dag!så vi får ta en dag av gangen!takk for all omtanke!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Det var leit at det viste seg å stemme, jeg skjønner så absolutt at du ikke føler det store behovet for å snakke med ham akkurat nå. Det er sant som du sier; Rom ble ikke bygget på en dag! Jeg håper at dere finner ut av det og at tilliten på et vis kan gjenopprettes mellom dere. Jeg synes det er tøft gjort av deg å ikke kaste alt på båten, at du gir det en sjanse for familiens del. Det er storsinn og jeg vet ikke om jeg hadde klart det, så hatten av for deg! Fortsatt stor klem!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. august 2009 #12 Skrevet 24. august 2009 Prøvde å sende en PM, men fikk ikke til. Har du for mange i innboksen?
CMH Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 Hvis det har skjedd bak ryggen din vil jeg definitivt kalle det utroskap! Og hva menes med "roting"? klining/kosing? Ville syntes sex er hakket verre, men han har uten tvil gjort et stort overtramp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå