Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei. Jeg lurte på hva erfaringer dere andre har vedr menn. Hvilke plasser er menns mest erogene soner ? Kunne kanskje tenke meg å høre en del synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 De har en, til nøden 2; penis, og prostata! Neida, de har nok flere, men jeg tror det varierer litt fra mann til mann, etter min erfaring. Jeg vet at jeg ikke har alle de samme erogene sonene("tenningspunkt") som alle andre kvinner, og regner med det er likt for menn, også.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Erfaringen jeg har er at menn har flere erogene soner. Pikken og ballene så klart men mange liker å bli tatt litt og lekt med rumpehullet og prostata. ENdel menn blir og tent ved at man berører eller slikker brystvortene.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Her har mannen flere. Kuken, ballene, rundt (noen ganger i ) rumpehullet. Og så ELSKER han at jeg nafser han i underleppa i opphisselse. ;p
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Alle menn som jeg har vært borti tenner på berøring av prostata. Gjerne i kombinasjon med penis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå